Raamband
Moderator: webmasters
Raamband
Hey allemaal. Ik heb hier in Zuid Afrika een adresje gevonden waar ik goedkoop een raamband voor mijn ax kan laten maken. Ik heb alleen hulp van jullie nodig.
Ten eerste heb ik de dimensies nodig van de raamband en aangezien hier geen AXen rond rijden kan ik het niet opmeten. Heeft iemand de dimensies van de voorruit voor mij?
Ten tweede ben ik er nog niet helemaal uit wat er op de raamband moet komen. Mijn ideetjes tot nu toe zijn:
1 the AX effect (niet helemaal origineel, weet ik, maar ik vind hem erg vet)
2 Citroën (met dan links en rechts het citroen logo)
De kleur wordt zowiezo een witte achtergrond met rode letters. Iemand meer leuke ideeen?
Ten eerste heb ik de dimensies nodig van de raamband en aangezien hier geen AXen rond rijden kan ik het niet opmeten. Heeft iemand de dimensies van de voorruit voor mij?
Ten tweede ben ik er nog niet helemaal uit wat er op de raamband moet komen. Mijn ideetjes tot nu toe zijn:
1 the AX effect (niet helemaal origineel, weet ik, maar ik vind hem erg vet)
2 Citroën (met dan links en rechts het citroen logo)
De kleur wordt zowiezo een witte achtergrond met rode letters. Iemand meer leuke ideeen?
Last edited by Lees on FriJun24, 2005 8:46:40 AM, edited 1 time in total.
Re: Raamband
Lees wrote:De kleur wordt zowiezo een witte achtergrond met rode letters.
Mag ik vragen waarom je een WITTE raamband met RODE letters wil, als je auto ROOD is....zou het nie mooier staan als je een RODE raamband met WITTE letters neemt?
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Probeer maar eens de zelfde kleur rood te vinden voor de raamband. Als je een witte achtergrond neemt en rode letter maakt het niet heel veel uit dat de kleur rood niet precies het zelfde is, dit zie je namelijk niet echt. Als je een rode raamband neemt die net een andere tint is (wat zeker gaat gebeuren) wordt het geheel erg lelijk.
Mijn persoonlijke mening tenminste
Mijn persoonlijke mening tenminste

Lees wrote:Ze zijn toch niet verboden als ze niet onder je zonnekleppen uitkoemn..? Ik weet dat hier veel onduidelijk over is en dat de politie het zelf ook niet helemaal weet.
Zat zelf te denken aan een breedte van 12 cm. Komt dit onder mijn zonneklep uit???
altijd verboden zowel bij apk als een kans op boete
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Popmart wrote:Heb nu al vaak grootste moeite om stoplichten te zien als ik de voorste auto ben. Kan me daarom ook niet zo voorstellen dat het met zo'n ding op de voorruit fijn rijden is.
Idd, dat heb ik ook, moet je bijna over je stuur gaan hangen

Maar zolang dat alles is

Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX Master