Ik wil jullie vragen om al jullie leuke idee?n zoals een tourrit
en koppakking vervangertje te posten bij het onderwerp
"Meetings" zodat alles een beetje overzichtelijk blijft.
Sinds mei 2005 is er een bestuur opgericht en ??k een activiteitencommissie.
Alle idee?n worden dan ook als serieus opgevat door hen.
Vinden we het allemaal een super goed idee dan gaan de leden
van de activiteitencommissie hiermee bezig om het te organiseren.
Hierdoor willen we nog leukere en beter georganiseerde evenementen krijgen.
Voor vragen kun je mailen naar: martin@axclub.net of bellen natuurlijk
Rio97 wrote:Offuh; door loting de volgorde van vertrek bepalen en halverweg de opdracht om uit te stappen, de sleutel te geven aan de jongen m/v die daar staat te wachten en zelf wachten op de volgende AX die ook weer moet stoppen etc etc
whahaha ik geloof dat ik een aantal niet in mijn autootje wil laten rijden.
cool idee voor dat race dagje. al ik een zeeland meeting ook wel zie zitten overde boulevand toeren en pimpen bij het standbeeld van michiel de ruiter(daar komen alle pimp autos van vlissingen en omstreken)
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
Waarom starten we geen axclubkart-competitie op op verschillende banen door nederland zodat we alle leden de gelegenheid geven een keer langs te komen zonder dat ze een eind hoeven te rijden ? Over scores/standen moet ff nagedacht worden maar het lijkt me best een kewl idee ...
grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
Ik ben een documentje aan het maken van alle geopperde activiteiten.
Wanneer het bestuur weer bij elkaar komt zullen wij het hier over hebben.
Dus laat horen al jouw idee?n
willem wrote:Is het een idee om een keer een AX club puzzeltocht/rally te organiseren? hebt dit al vaker gedaan met mijn AX en is wel leuk om te doen.
zo'n puzzeltocht met opdrachten? Cool, elke keer een opdracht. Bijvoorbeeld: Vervang nu je koppakking voor de koppakking die hier achter de bomen verstopt ligt. Neem je oude koppakking mee als bewijs.
Zijn er nog mensen die ide?en hebben.
geen ide?en zijn geen "acties"
Hoeveel zou een sleutel/scheur/kijkmeeting op bijv. het circuit in Lelystad kosten? Vraag me ook af hoeveel leden hier zin in hebben, maar het lijkt me wel grappig en het ligt bijna net zo centraal als Nieuwegein. Lijkt me ook dat we wel korting moeten kunnen krijgen als we met een hele club komen...
iets in de zin van een avondje uit te eten, pizza ofzo.. met een bijbehorend drankje..
zoiezo lijkt het me leuk om in nieuwegein gewoon gezamelijk naar binnen te gaan en dan ff met ze alle bij elkaar te gaan zittne.. ipv omstebeurt naar binnen lopen.
iets in de zin van een avondje uit te eten, pizza ofzo.. met een bijbehorend drankje..
zoiezo lijkt het me leuk om in nieuwegein gewoon gezamelijk naar binnen te gaan en dan ff met ze alle bij elkaar te gaan zittne.. ipv omstebeurt naar binnen lopen.
mijn aller eerste keer was gezellig eten bij de picknick tafel buiten! geweldig.. foto zwerft ook rond op de voorpagina van de site!
Iedereen had wel iets eetbaars of drinkbaars bij zich..