Ik ga de Citroen AX 1.1i first 3 deurs uit 1992 (nieuw model) van mijn oma kopen. Waar vindt je ze nog met 31.000 km op de teller en altijd binnen gestaan en ook van een oud vrouwtje geweest.
Mijn vraag is: is de achterbank ook neerklapbaar?
q01z wrote:hij is in ieder geval neerklapbaar! en binnen 1,5minuut verwijderbaar
volgens mij was in 2 delen niet bij alle first's!
gefeliciteerd met de keuze trouwens
Klopt, mijn first heeft geen neerklapbare achterbank, nu wel na montage van het GT interieur, steun zit alleen niet netjes met 4 bouten vast, maar het is wel over te zetten.
Is heel leuk weinig km maar denk eraan... rust roest! Ga niet meteen blazen met d'r want voor je het weet heb 'm d'r kapot... en meteen nieuwe olie enz. erin en laat de remmen nakijken. Het is zo zonde als je zo'n "jonge" AX in een jaartje tijd afschrijft.
Verder gefeliciteerd met je goede keus, enneuh het is alleen een advies geen kommentaar
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.
Rust roest. Inderdaat wat kan er mee mis zijn? het enige wat een probleem kan zijn is dat hij 8 maanden heeft stilgestaan. Maar heb hem rustig ingereden voor mijn oma, 100 km lang en daarna even een beetje doorgetrokken. 3 dagen later weer een rit van 2 x 70 km.
En boven dien heeft mijn oma hem altijd goed warm laten worden (omrijden als ze een kort stukje moest gaan rijden), Altijd zijn beurt gehad en 10 maanden geleden nog een grote beurt. Heeft echt altijd binnen gestaan en bijna nooit in de regen gereden.
Lijkt mij een goed karretje.