Duiven
Moderators: Rock's, webmasters
Duiven
Kom ik gisterochtend buiten om naar mijn stage toe te gaan, zie ik dat echt mijn complete voorruit onder de duivenstront zit! Niet een klein beetje waar je omheen kunt kijken en even snel wegsproeid maar echt dikke meuk over de GEHELE ruit! Had dus een duif de hele nacht z`n best op gedaan om dat voor elkaar te krijgen want toen ik naar boven keek zat ie er nog. Was dus bijna een half uur te laat omdat dat goedje er dus ook niet zomaar vanaf gaat. 

Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Zwaar cool > WC experience
Heb ze pas geleden nog in "de schuur" in Eethen gezien (oftewel: Klup Klomp).
Met de toermanager gesproken over een mogelijk optreden van WC experience in Oostenrijk met de komende carnaval. Dat gaat nu dus in fase 1 > dat wil zeggen: is er animo voor een optreden en hoeveel brabo?s (en andere zuiderlingen) verblijven hier in de Carnavalsvakantie.
Zou heel erg stoer zijn als dat realiseerbaar wordt.
Met de toermanager gesproken over een mogelijk optreden van WC experience in Oostenrijk met de komende carnaval. Dat gaat nu dus in fase 1 > dat wil zeggen: is er animo voor een optreden en hoeveel brabo?s (en andere zuiderlingen) verblijven hier in de Carnavalsvakantie.
bokkie wrote:Zwaar cool > WC experience
Beetje zuiderling blijft met de carnaval in het Zuiden

Stimmt genau.
Moet ongeveer kijken hoeveel er naar Tirol gaan > ongeveer 300 (misschien 400) mensen moeten er komen om die gasten warm te krijgen om op te treden (en om uit de kosten te komen).
Maarja, carnaval duurt nog lang. Eerst maar es op mn stage concentreren, dan ms nog kijken of er tijd is voor zulke grote nevenactiviteiten.
Moet ongeveer kijken hoeveel er naar Tirol gaan > ongeveer 300 (misschien 400) mensen moeten er komen om die gasten warm te krijgen om op te treden (en om uit de kosten te komen).
Maarja, carnaval duurt nog lang. Eerst maar es op mn stage concentreren, dan ms nog kijken of er tijd is voor zulke grote nevenactiviteiten.
Re: Duiven
jaap1980 wrote:Kom ik gisterochtend buiten om naar mijn stage toe te gaan, zie ik dat echt mijn complete voorruit onder de duivenstront zit! Niet een klein beetje waar je omheen kunt kijken en even snel wegsproeid maar echt dikke meuk over de GEHELE ruit! Had dus een duif de hele nacht z`n best op gedaan om dat voor elkaar te krijgen want toen ik naar boven keek zat ie er nog. Was dus bijna een half uur te laat omdat dat goedje er dus ook niet zomaar vanaf gaat.
volgens mij hebben de buren een hekel aan je want die hebben broodkruimels over je auto heen uitgestrooid, wedden?
Ken het probleem van die k*t vogels.
We hebben thuis een lange oprit, kunnen met gemak 2 auto's op, alleen kun je het voorste stuk niet gebruiken omdat 2 grote plekken op de grond liggen waar de vogels altijd schijten.
Mijn pa heeft laatst de fout gemaakt om zijn auto daar neer te zetten, de hele zijkant van de auto zat vol
We hebben thuis een lange oprit, kunnen met gemak 2 auto's op, alleen kun je het voorste stuk niet gebruiken omdat 2 grote plekken op de grond liggen waar de vogels altijd schijten.
Mijn pa heeft laatst de fout gemaakt om zijn auto daar neer te zetten, de hele zijkant van de auto zat vol

Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...