Ik heb lang probleemloos gereden. Nu heb ik een, voorlopig klein, probleempje.
Heel soms als ik start gaat de blower niet aan, dus de aanjager. Als ik dan wat heen en weer ga met de knop tussen de verschillende standen, gebeurt er niets. Hij blijft uit. Als ik de auto opnieuw start doet hij het meteen weer. Voorlopig niet echt een groot probleem dus, maar ik denk dat er wat anders achter schuilt.
Alleen de blower valt uit, dus de rest doet het gewoon, licht, radio....
Het is me nu 3 keer gebeurd in een week of 2. Vreemd, niet? Of weet iemand wat het zou kunnen zijn? Ik heb er in principe geen probleem mee, maar als straks continu meer uit gaat vallen wordt het minder.
Raar aanjager probleempje (niet continu)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Zit waarschijnlijk in je contactslot, je verwarming zit vaak op een apart contact in het contactslot, en het schijn wel vaker voor te komen bij PSA dat dat stuk gaat. Oplossing, mssn een beetje contactspray eroverheen? Of anders een ander contactslot of schakgedeelte ervan zodat je je sleutels kan houden.
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05
-
- AX super weirdo
Topic staat hier toch dus ik stel gelijk de vraag:
Mij kacheltje maakt rare geluiden op stand 1 en niet op stand 2. Vooral als ik ergens stil sta en de motor stationair draait.... dan begint hij beetje te piepen ofzo... Rattelen is ook wel de goede omschrijving.
Is dit iemand bekend of wat?
Mij kacheltje maakt rare geluiden op stand 1 en niet op stand 2. Vooral als ik ergens stil sta en de motor stationair draait.... dan begint hij beetje te piepen ofzo... Rattelen is ook wel de goede omschrijving.
Is dit iemand bekend of wat?
Freude am Fahren.