Michael aka FoxHunter Volcane 1.4 + Audi A3 Sportback

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Michael aka FoxHunter Volcane 1.4 + Audi A3 Sportback

Post by FoxHunter »

Hallow Mensen,

Jaja, ik sta al een tijdje geregistreerd maar verder nooit echt wat gedaan op het forum. NU, zit in in Duitsland voor stage, en merk ik pas echt hoe fijn het is om een DIE-HARD AX Driver te zijn.

Elk weekend, terug naar nederland, 1200KM. Het geluid van een AX op de Autobahn, 150 a 160 in zijn vier. Soepel geluid van de motor, lekkere verwarming, wat wil ik nog meer...

Hij komt uit '89, kleur rood. Een echte 1,1RE. Helaas heb ik dat bordje al vervangen. 1,1RE eraf, en een GTI erop. Ik lieg er niets bij, want het is tenslotte een (Geen Turbo Injectie) :lol: :lol:

Misschien een geschiedenis, van mijne AX' je.

Het begon zes maanden geleden. Veel elende gehad. Ik kocht hem van een meisje met hele mooie ogen, nooit moeten doen dus...

Het begon met duwen. De accu was verrot. Nieuwe accu geplaatst, en verder rijden. Drie weken daarna, auto ontploft voor de deur. De dynamo was ontploft, om precies te zijn de spanningsregelaar.

Ook een nieuwe dynamo erin, zorgde ervoor dat het weer prima reed. Een grote buurt gegeven, nieuwe bougies, olie filter je kent dat allemaal wel.

Na een weekendje uitgaan in Gelderen, kon ik niet harder dan de 100, omdat anders het lampje van de motor ging branden voor het te warm worden van de motor. Affijn, dan maar rustig rijden.

Een goeie maat van mij, die veel aan mijn auto geknutseld heeft, had er naar gekeken. Ik zou het weekend naar hem toe gaan, voor het fixen van dit probleem. Heel leuk en aardig allemaal. Nieuwe radiatuer, radiateur dop en het ging weer prima.

Een week later kocht ik een spoiler voor op het dak. Een een of andere 'BX Lover' zou hem er wel even opzetten voor me. Affijn, spoiler erop gemonteerd, schroeven aangedraaid, maar geen rubers er tussen gedaan. Hele achterruit eruit, en de achterklep naar de kl*te.

Gelukkig kwam Jurgen (Die AX Knutselaar) me ophalen. Auto daar neer gezet, een andere achterklep op de kop getikt, en erop gemonteerd met spoler. Joepie, ik was echt helemaal trots.

Totdat ik na een paar weken ook al niet meer remmen kon, en dus niet kon rijden. Ik was best verdrietig want heb er best veel voor betaald. Die vriend kwam mijn auto ophalen met de moto. Laat hier maar staan.... Ik op vakantie geweest, en daarna weer terug naar hem.

Staat daar, een mooie rode ax. Nieuwe banden, nieuwe remmen, grote beurt gehad, nieuwe ontstekking. Naja, wat is er eigenlijk niet nieuw aan.

Sinds dien rijd hij prima. Onderweg naar duitsland met 150, in zijn vier, rijden we toch nog een op achtien. Voor 40 euro per persoon is er dus een retourtje naar nederland :D (rijden dan met zijn tweeen)

Naja verder weinig te klagen. Veel mooie momenten mee gemaakt met de AX, samen met mijn vriendin, maar ook rot momenten. De momenten dat hij me even in de steek lied, maar die zijn snel vergeten, als ik steeds aan het moment terug denk dat mijn meisje en ik, samen op de achterbank van de ax zitten, ergens in het bos, regen en omweer, maar warm en droog, romantisch, en elkaar niet meer los laten van het knuffelen.

Klasse Auto die AX :lol: Als ik weer in Nederland ben zal ik mijn memorie stickie meenemen en er een mooie foto van hier bij het forum plaatsen! :lol:

Verder wil ik iedereen bedanken die mij advies hebben gegeven op het moment dat ik het nodig had op dit Forum 8)
Last edited by FoxHunter on TueNov18, 2008 9:37:39 AM, edited 8 times in total.
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik wordt er bijna emotioneel van. Jongens kunnen we dit niet verfilmen ofzo.

Afijn welkom bij de club joh.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

haha, goeie tijden slechte tijden gaat van de buis, en dat word dan 'Gaat het rijden, of zal het niet rijden' haha :lol:

Wel lekker zo een beetje tijdverdrijf.. Moet alleen keertje een andere achterbumper hebben :?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Re: Michael AKA FoxHunter (1,1 GTI *Geen Turbo Injectie*)

Post by Remy »

FoxHunter wrote:Misschien een geschiedenis, van mijne AX' je.
Het begon zes maanden geleden. Veel elende gehad. Ik kocht hem van een meisje met hele mooie ogen, nooit moeten doen dus...

Elk weekend, terug naar nederland, 1200KM. Het geluid van een AX op de Autobahn, 150 a 160 in zijn vier. Soepel geluid van de motor, lekkere verwarming, samen op de achterbank van de AX zitten, maar warm en droog, romantisch, Het begon met duwen en elkaar niet meer los laten van het knuffelen.

Na een weekendje uitgaan in Gelderen. Een grote buurt gegeven je kent dat allemaal wel.

Drie weken daarna, Een goeie maat van mij ontploft voor de deur. Ik was best verdrietig want heb er best veel voor betaald

Staat daar, een mooie rode AX. Nieuwe banden, nieuwe remmen, grote beurt gehad, nieuwe ontstekking. Naja, wat is er eigenlijk niet nieuw aan. Joepie, ik was echt helemaal trots.

Verder wil ik iedereen bedanken die mij advies hebben gegeven op het moment dat ik het nodig had op dit Forum 8)



Wat een pracht verhaal, wanneer komt de DVD uit???

*************************************************************

Natuurlijk van harte welkom en nog vele prettige kilometers in de AX toegewenst. Ik had ff zin om raar te doen :? :? :?
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Super verhaal inderdaad!

welkom met je wie=wie.. ik had je al langer rond zien dwalen.. ben benieuwd naar de foto's! en ik hoop dat je in de toekomst wat meer geluk gaat hebben
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

De fotos komen eraan, beloof ik. Kan even duren want die liggen nog in Nieuwegein, maar zal er een paar mooie opzetten :)

En wat betreft die DVD, die staat al deels op de computer. Heb van alles fotos, zelfs de achterklep die eruit hangt :lol:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Zozo... wat een verhaal joh...
In ieder geval van harte welkom bij de club en wie weet zien we je es een keertje op een meeting :!:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

ik kom zeker een keertje langs. Jullie zijn er toch ook wel eens bij Mercury Hotel vlak bij vianen?? :?:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

FoxHunter wrote:ik kom zeker een keertje langs. Jullie zijn er toch ook wel eens bij Mercury Hotel vlak bij vianen?? :?:

Uuh... nee :wink: Wij meeten (bijna) altijd bij het AC-restaurant bij Nieuwegein
en dan aan de kant van Utrecht naar Gorichem.
Z??r grote parkeerplaats en lekker warme chocolademelk voor als t koud is buiten :wink:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

haha ja sorry, dat bedoelde ik ook. Vergiste me, zit ook een Mercury bij ons in de buurt. Maar ik weet al waar het is..... 8) Zien me er vast wel weer een keertje als ik in Nederland ben
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Zo, FF een update.... As weekend gaat ik weer naar Nederland, en heb ik mijn AX vast en zeker eventjes gewassen en zal ik eens wat mooie fotos maken om ze hier online te gooien...

Nog speciale wensen? Alleen auto, auto met bestuurder, of auto met lekker mokkel :o Roept u maar :!: :?:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

met mokkel! naakt op de motorkap liefst! :P :P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Haha, komt voor elkaar :lol: Zal wel ff een mooie foto maken :P Naakt zal niet lukken, maareh... ja, naja wacht nog maar ff af haha...
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

met mokkel! naakt op de motorkap liefst!


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Geen woorden....
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Annelies wrote:
met mokkel! naakt op de motorkap liefst!


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Geen woorden....


annelies wil wel poseren! toch annelies? :P
Image

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Waahaha denk echt niet dat die foto's van die auto daar mooier van worden...!! En dan nog...no thanks.. :?
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Wat een ontroerend verhaal. Tot ziens op een meeting in N'gein. Ik dacht ook de eerste keer dat het ergens anders was die meeting, ik stond bij big daddy's op het parkeerterrein. Ik zag op de foto's een grote parkeerplaats met een shell op de achtergrond en was er van overtuigd dat het die parkeerplaats bij big daddy's was. NIET DUS!! Lekker lomp, maar ja, ik was toen ook zo bij de a27 en toen was ik het alweer vergeten bij de aanblik van vele ax-jes.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

haha, ik woon 10 minuten bij Big Dadys vandaan. Dan zat je toch wel even verkeerd haha. Maar niet dom dat je daar was, zijn wel vaker meetings, maar nog nooit echt van de AX' en.

@Annelies: Mijn AX word bij iedereen mooier als die ernaast staat :lol:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Wordt jouw ax mooier als iemand ernaast gaat staan of worden diegenen mooier als ze naast jouw ax gaan staan?? :roll:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Annelies wrote:Wordt jouw AX mooier als iemand ernaast gaat staan of worden diegenen mooier als ze naast jouw AX gaan staan?? :roll:


in beide gevallen is et geen compliment voor zn AX :twisted:

Post Reply