waarom ben ik geeneens een klein beetje verbaasd dat jij met zoiets komt
owja het antwoord. Ik denk dat je dan wel aan een papierberg vastzit want je brengt toch een pittige wijziging aan in het dragende deel van je auto. Je zou eens contact op kunnen nemen met de rdw. Schijnt dat die gasten best hulpvaardig zijn.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Als je dat wil doen zal dr toch een flinke wijziging aan het chassis moeten komen, omdat je een groot deel van de stijfheid uit de carrosserie haalt op die manier, hij zal willen doorbuigen omdat je het dak mist, dus moet dr aan de bodem het nodige gedaan worden om dat te compenseren.
topchoppen is het dak een stukje lager maken. Dus niet verwijderen maar 10 cm naar beneden. Ow nog wat Jeffry allemaal op maat gemaakte ruiten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
mmm dat is wat anders idd, maar ik denk dat dat nog vies in de papieren gaat lopen, je moet niet alleen op maat gemaakte ruiten hebben, zoals voor/zijruiten, maar ook de kofferklep moet helemaal aangepast worden, de afmetingen van de ruit, en daarmee dus ook de hele bevestiging en veermechanisme. Verder moeten alle deurstijlen aangepast worden en alle andere stijlen ook. Ik denk niet dat een AX dat waard is, bovendien word ie dan wel erg laag, en het zicht naar boven toe met een standaard ruit vind ik nu al niet geweldig als je voor een stoplicht staat
Haha was maar een idee heb het zelf nog op een rijdtje gezet
Maar denk niet dat me GTI dit gaat onder vinden
Er gaat een getopchopte ax komen maar nu ffies niet
Greatings Jef
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
ik zou wel een versie met dakraam topchoppe, anders komt je kop tegen het plafond een dakraam geeft toch een extra 1,5 cm ruimte boven je. (als ie dicht is )
Hoe zit het trouwens met vleugeldeuren? Lijkt mij nog wel wat. Een stukkie dak uitzagen lijkt mij niet zo'n probleem voor de RDW. Ik bedoel als de deuren dicht zitten, is er nix aan de hand toch?
Zodra je die stijlen boven de deur doorhaalt. Dan zakt bij de eerste de best drempel je auto in elkaar. Dat is dus verboden.
Ja lieverd maar dan bestaat ie nog steeds uit 3 niet met elkaar verbonden stukken toch. Dat kan je absoluut niet belasten op buiging of op torsie of op trekkrachten. Alleen drukkrachten precies in de lengterechting kan ie dan gedeeltelijk opvangen. Slecht idee dus.