velgen steek

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber

velgen steek

Post by (A)X-men »

Ik heb niets gevonden over mijn probleem dus stel ik deze hier maar. Wat is de steek van de velgen van een ax 1.0 TGE saxo? Ik zou namelijk adapters willenbestellen zodanig dat ik dan velgen van 4x100 kan steken het zullen normaal PLS velgen worden 14 inch.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

3*98
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

je weet dat die adaptors erg gevaarlijk kunnen zijn en dat de kracht op deze dingen gigantisch hoog word?

wel gaaf 4 gaat velgen en als je ze toch hebt liggen.... wat betaal je eigenlijk voor die dingen...

misschien idee om de adapters te verkopen, je 4x 100 velgen en nieuwe 3 gaat kopen of wordt dat veelste duur?

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

AX_POWAH wrote:je weet dat die adaptors erg gevaarlijk kunnen zijn en dat de kracht op deze dingen gigantisch hoog word?

wel gaaf 4 gaat velgen en als je ze toch hebt liggen.... wat betaal je eigenlijk voor die dingen...

misschien idee om de adapters te verkopen, je 4x 100 velgen en nieuwe 3 gaat kopen of wordt dat veelste duur?

AX powah

je kan adapters bestellen in duitsland
je moet dan wel iets andere vlegen nemen qua et waarde dan is het probleem opgelost
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by (A)X-men »

een paar voor vooraan kost me 55? zonder verzendkosten en 56 voor deze voor achteraan. Gecombineerd met RH cupvelgen 14 inch met laag profielband kostprijs 500? reken de kostprijs maar uit h?

Post Reply