Kennelijk een Nieuwerkerker want de AX is nu 12 dagen in bezit en heb hem al 2 keer gespot in 3 dagen hier in de omgeving. Ben benieuwd wie het is. Geen idee of het een liefhebber betreft maar in elk geval wel iemand die op zijn minst door heeft waar hij in rijdt, ondertussen al twee keer gezwaaid (vanuit de Chrono en de rode 11E).
oow,... das waar ook ... dat ben ik je vergeten te vertellen ....
Nee hoor ... ik ben het (helaas) niet.
Is het niet toevallig die motorrijder die overwoog een ax te kopen voor de wintermaanden ? ... mogelijk hebben jullie hem getipt om eens op de axclub te kijken ...
Rock's wrote:Is het niet toevallig die motorrijder die overwoog een AX te kopen voor de wintermaanden ? ... mogelijk hebben jullie hem getipt om eens op de axclub te kijken ...
Dat hebben we zeker gedaan... en sterker nog we hebben er al een Nieuwerkerks lid bij.
Die motorrijder rijdt tegenwoordig een stuk minder motor, ik ben nl razend enhousiast over de AX en heb er plannen zat mee.
Eerst de APK maar even fiksen, hopelijk komt ie er met de rammelende aandrijfassen doorheen. Sprak gisteren aan apk keurmeester van de Roteb en deze zei dat ze er wel op afgekeurd kunnen worden als er veel visuele speling is.
Nieuw dik molycoatvet erin zei hij, dit wil nog wel eens helpen om het iets te reduceren. Axiale speling schijnt niet zo erg te zijn. Voor de rest is de wagen wel ok geloof ik, alleen de automatische choke blijft wat lang aan en zal de uitstoot te veel zijn, misschien de computer eens resetten.