Iemand een idee waar deze vloermatjes in horen?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Iemand een idee waar deze vloermatjes in horen?

Post by MBa@NL »

Omdat de huidige matten in mijn 14TRS redelijk gaar zijn (lees: de bestuurders mat is door) had ik deze set dan eindelijk maar eens van zolder gehaald. Een jaar of 4 geleden heb ik deze van, een destijds actief, clublid overgenomen (z'n broer (of hoe zat het ook al weer?) had (heeft?) in elk geval een garage in Den Haag... de oude garde zal wel begrijpen wie ik bedoel ;)) in een zak waar een Citroën stikker opzit met bestelnummer en dat het voor een AX is.

Vandaag dan maar eens geprobeerd de matten er in te leggen maar tot de conclusie gekomen dat de pasvorm ver te zoeken is (voor een AX althans). Ook de bevestiging aan de ondermat is anders als wat er in een AX hoort en vraag mij daarom ook af waar het dan wel in hoort.

Iemand die het toevallig herkend?

Image

Image

Image

DerX
AX driver
AX driver

Re: Iemand een idee waar deze vloermatjes in horen?

Post by DerX »

Die zijn voor een ZX, misschien hebben ze eerste letter van het alfabet verwisseld met de laatste?
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you."

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Re: Iemand een idee waar deze vloermatjes in horen?

Post by MBa@NL »

DerX wrote:Die zijn voor een ZX, misschien hebben ze eerste letter van het alfabet verwisseld met de laatste?
Zal eens kijken of het bestelnummer terug te vinden is. Misschien is er inderdaad wat mis gegaan met het maken van de stickers voor op de verpakking. :-)

Post Reply