Ik heb eigenlijk een korte vraag, de radiator voor de binnenverwarming van een peugeot 106, past deze ook in een AX 1.4 TGS? Ik kan me voorstellen dat de bouw van de auto anders is en daarom niet zou passen. Iemand enig idee?
A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that
you will look forward to the trip.
Volgens Hbase.nl zijn het dezelfde typenummers voor een 1.4d (had kenteken van mijn oude bakkie nog in mn hoofd) en een 106 1.1, dus ga er vanuit dat ze voor de hele 106/AX familie hetzelfde zijn, behalve degenen met airco denk ik zo (maar die zijn sowieso schaars)
Geweldig, ik ga er zaterdag 1 halen van de sloop. Ik zal ook de slangen moeten hebben, die zitten er nu ook niet op. Vermoedelijk hebben ze deze afgekoppeld omdat de radiator lek was ...
A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that
you will look forward to the trip.
Wismerhill13 wrote:Geweldig, ik ga er zaterdag 1 halen van de sloop. Ik zal ook de slangen moeten hebben, die zitten er nu ook niet op. Vermoedelijk hebben ze deze afgekoppeld omdat de radiator lek was ...
Dan neem ik aan dat ze zijn doorverbonden ergens in de buurt, je kan ze er namelijk niet zo af halen, waren bij mn dieseltje onderdeel van de hele slangspaghetti op het blok.