Kostenplaatje vervangen onderdelen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Kostenplaatje vervangen onderdelen
Beste AX liefhebbers,
Ik ben nieuw op dit forum dus indien dit topic niet in het juiste subforum staat, excuses daarvoor.
Ik overweeg een Citroën AX te gaan aanschaffen en heb wel een aardig tweedehands model gevonden. Heb contact gehad met de verkoper en blijkt dat volgens laatste APK advies is om Band La, Fusekogel Rv en Remslang La te vervangen.
Mijn vraag: hoeveel zal een dergelijke reparatie ongeveer kosten?
Achtergrondinformatie:
Het gaat om een Citroën AX furio 1.4i E2 uit 1993. Km stand ca. 170.000.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben nieuw op dit forum dus indien dit topic niet in het juiste subforum staat, excuses daarvoor.
Ik overweeg een Citroën AX te gaan aanschaffen en heb wel een aardig tweedehands model gevonden. Heb contact gehad met de verkoper en blijkt dat volgens laatste APK advies is om Band La, Fusekogel Rv en Remslang La te vervangen.
Mijn vraag: hoeveel zal een dergelijke reparatie ongeveer kosten?
Achtergrondinformatie:
Het gaat om een Citroën AX furio 1.4i E2 uit 1993. Km stand ca. 170.000.
Alvast bedankt voor de reacties!
Via Hbase,
Remslang 14,- of 19,50
Fusee kogeltje 18,50
Band bij kwik fit.
Bij de band ben ik van 165/55 R13 70H uitgegaan, (miss wel heel fout) maar reken zon 55 a 60 euro per band.
Remslang 14,- of 19,50
Fusee kogeltje 18,50
Band bij kwik fit.
Bij de band ben ik van 165/55 R13 70H uitgegaan, (miss wel heel fout) maar reken zon 55 a 60 euro per band.
Hangt er vanaf hoe hij er verder bij staat. Is ie strak in de lak en verder perfect, dan vooral doen, maar als de verf eraf bladdert, de roest zit overal en hij loopt niet lekker dan mag er wel wat af
Kijk anders even op marktplaats en op het forum onder aangeboden voor indicaties van vraagprijzen met foto's. Prijspeil op het forum ligt in het algemeen redelijker dan op marktplaats, want op marktplaats vind je veel handelaars etc.
Succes!
Kijk anders even op marktplaats en op het forum onder aangeboden voor indicaties van vraagprijzen met foto's. Prijspeil op het forum ligt in het algemeen redelijker dan op marktplaats, want op marktplaats vind je veel handelaars etc.
Succes!
Kijk uit, een Cactussssss
ik sta ook nog open voor tips om collega's en vrienden van deze toko weg te houden... elke keer als iemand zegt "ik ben bij de kwikfit geweest" krijg ik inderdaad ook van die rillingen.Rock's wrote: Bestuur,
Kan de naam kwik fit niet gebanned worden op dit forum net als vieze woorden ? .... ik krijg er rillingen van...
Volgens de tekening van Hbase niet.pcrodent wrote:Het zijn inderdaad de arbeidskosten die het laten oplopen... dus denk dat Rock's aardig in de buurt zit. Had een AX alleen niet fuseepennen ipv fuseekogels?
En Afdingen is altijd goed om te doen toch
Als voor de rest de auto helemaal goed is, vin ik 500 wel nette prijs, Alleen Als je zegt 400 en hij/zij zegt 450 heb je alweer 50 winst tis te proberen..
Ja, auto ziet er verder prima uit, ook geen roest geloof ik. Loopt volgens verkoper ook nog gewoon goed. Verkoper is ook aardige vent dus ik vertrouw het zaakje wel, maar zat meer te kijken of 500e niet teveel is voor zo'n km stand van meer dan 170.000, zeker als er op korte termijn wat aan gedaan moet worden.pcrodent wrote:Hangt er vanaf hoe hij er verder bij staat. Is ie strak in de lak en verder perfect, dan vooral doen, maar als de verf eraf bladdert, de roest zit overal en hij loopt niet lekker dan mag er wel wat af
De 500e was overigens een eigen bod (aangezien er geen vraagprijs opgegeven), meer om te checken wat voor reactie ik zou krijgen.