Edit: 't komt wel goed, linksom of rechtsom. Heb ondertussen al een aanbod voor een ander, zit alleen nog een auto aan vast en hij doet 'm niet weg zonder
pascal neemt remschijven voor me mee. en ik haal morgen even blokjes.
dan kan mijn ax weer is fatsoenlijk remmen en word ik niet de kreukelzone van de auto
TO DO:
stoel weer aan de bodem bevestigen
eeuwige roestgaten behandelen
nieuwe handremkabel.
olie/koelvloeistof,filters, etc vervangen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
moet wel zeggen dat bij de 205 gti dat ook al niet los ging
Maar niet met poelietrekker geprobeerd...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
pascal neemt remschijven voor me mee. en ik haal morgen even blokjes.
dan kan mijn AX weer is fatsoenlijk remmen en word ik niet de kreukelzone van de auto
heeft er iemand nog een 2e partytent? het schijnt dat er nog wat druppels komen morgen
en licht is ook altijd handig, we kunnen wat mij betreft ook 's avonds wat doen,
ik heb wel een looplamp, een licht met bewegingsmelder (mooie bak licht) en we kunnen altijd improviseren, aansluitingen genoeg
raoel heb jij morgen een krik vrij voor de remmen als we die willen doen?
of heeft iemand anders een krik:) ik heb enkel zon standaard krikje niet zo veilig:P
ik heb zo geen verlichting dacht ik en ook geen party tent. ik zal morgen even in mijn kelder rond kijken of ik wat usefull kan vinden.
TO DO:
stoel weer aan de bodem bevestigen
eeuwige roestgaten behandelen
nieuwe handremkabel.
olie/koelvloeistof,filters, etc vervangen.