Grrr, bitje in de deur.
Moderators: Rock's, webmasters
Grrr, bitje in de deur.
Ok, ik had van een Nitroen een mooie buitenspiegel gekregen...wil ik em erop zetten, flikkert me daar het bitje in de deur!! Hoe frustrerend.
Heeft iemand een manier om zo'n bitje uit het binnenste van je bestuurdersdeur te krijgen?
Heeft iemand een manier om zo'n bitje uit het binnenste van je bestuurdersdeur te krijgen?
simpel, deurpaneel er ff af en dan heb je hem zo te pakken
Of je flessenbak is al genoeg trouwens..!
Of je flessenbak is al genoeg trouwens..!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
dat zijn afwateringsgootjes voor het water wat achter de raamrubbers langs de deur in gaat... Ook niet geheel onverstandig om die gaten af en toe open te peuren als je de deurbekleding er af hebt liggen (al zitten ze niet zo heel snel vol).degene wrote:Had het ook met een boutje gisteren. Flessenbak en e.d waren er al uit en het boutje viel zonder een slag of stoot er weer uit aan de onderkant van de deur.
Hier is over nagedacht?! , dacht ik toen
flessenbak is dacht ik T15... maar als je nou gewoon bij bijvoorbeeld de Action een bit setje koopt dan heb je gelijk alle bitjes die je je maar kan wensen en ben je nog geen 10´tje armer... kwaliteit is niet zoals bijvoorbeeld Skandia maar wel gewoon goed genoeg voor thuisgebruikW) wrote:Haha, er zal idd over nagedacht zijn. Maargoed, mijn flessenbak ligt dus niet los...moet eerst Torx-setje gaat kopen (waar?), want met 'normale' schroevendraaiers is het niet te doen. Kan iemand bevestigen dat het hier om T10 schroeven gaat? Thnx.
orgineel zijn het toch echt torxjes
Daarna zijn er vaak kruiskopkes ingezet
Daarna zijn er vaak kruiskopkes ingezet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Kruiskop en torx is door elkaar gebruikt... Citroën hé
maar in de regel (zo komt het het meeste voor althans) hoort tot 1989 zo goed als alles kruiskop te zijn en vanaf die tijd zo goed als alles torx... al blijft het een auto van minimaal 13 jaar oud en komt hij uit de fabrieken van Citroën...
conclusie, gewoon even kijken wat je nodig hebt of een uitgebreid bitsetje aanschaffen.
maar in de regel (zo komt het het meeste voor althans) hoort tot 1989 zo goed als alles kruiskop te zijn en vanaf die tijd zo goed als alles torx... al blijft het een auto van minimaal 13 jaar oud en komt hij uit de fabrieken van Citroën...
conclusie, gewoon even kijken wat je nodig hebt of een uitgebreid bitsetje aanschaffen.
gister de spiegels met ceddric omgewisseld van onze axen, viel ook 3 keer het schroefje in de deur , de flessenbak er uit halen was een optie.
wat ook lukte was met me pink door het afwateringsgaatje via de onderkant kijken of ie niet net naast het afwateringsgaatje lag.
wat ook lukte was met me pink door het afwateringsgaatje via de onderkant kijken of ie niet net naast het afwateringsgaatje lag.
Spreken is goud, Ductape is zilver.