Aluminium pakkingen AX sport
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Aluminium pakkingen AX sport
Willen mensen met eventueel interesse in aluminium schetsplaten voor de ax sport zich bij mij melden. Deze komen eruit te zien als de originele exemplaren alleen dunner zodat originele weber pakkingen gebruikt kunnen worden. Deze weberpakkingen zorgen voor de trillingsdemping en warmtebuffer. Eventueel kan het ontwerp versimpeld worden als dat de kosten drukt.
Ik heb een offerte aangevraagd maar wil even weten ivm prijsonderhandelingen hoeveel mensen eventueel geintereseerd zouden zijn. Heb nog compleet geen idee van een prijs dus vraag er ook niet naar nog. Meerdere exemplaren zal de prijs drukken ga ik vanuit.
Mailen graag naar lambrechtsdenny(apestaartje)hotmail.com en alleen bij echte interesse aangezien ik het getal van geintereseerden zal gebruiken bij prijsvorming.
Ik heb een offerte aangevraagd maar wil even weten ivm prijsonderhandelingen hoeveel mensen eventueel geintereseerd zouden zijn. Heb nog compleet geen idee van een prijs dus vraag er ook niet naar nog. Meerdere exemplaren zal de prijs drukken ga ik vanuit.
Mailen graag naar lambrechtsdenny(apestaartje)hotmail.com en alleen bij echte interesse aangezien ik het getal van geintereseerden zal gebruiken bij prijsvorming.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Heel dom Ivar
Ze vervangen de zeer dure rubberen pakkingen tussen carbs en spruitstuk. Ze zien er ook zo uit alleen dunner. Dunner zodat je gewone weber pakkingrubbers a 2,50 pst. kunt gebruiken ipv 400€ per pakking bij peugeot of Citroën kwijt te zijn. De originele pakkingen krijgen vaak droogtescheuren op het rubber gedeelte en gaat valse lucht doorlaten.
Dingen worden met een 5 assige frees gemaakt dus gewoon topkwaliteit kwa afwerking
Ze vervangen de zeer dure rubberen pakkingen tussen carbs en spruitstuk. Ze zien er ook zo uit alleen dunner. Dunner zodat je gewone weber pakkingrubbers a 2,50 pst. kunt gebruiken ipv 400€ per pakking bij peugeot of Citroën kwijt te zijn. De originele pakkingen krijgen vaak droogtescheuren op het rubber gedeelte en gaat valse lucht doorlaten.
Dingen worden met een 5 assige frees gemaakt dus gewoon topkwaliteit kwa afwerking
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
dat is de bedoeling. Bij webers zit de choke anders. daar is in principe rekening mee gehouden in het ontwerp. Ikzelf heb ze nl ook nodig voor zowel solexen als webers
Dus ja, daar ga ik vanuit.
Dus ja, daar ga ik vanuit.
Aha, duidelijk, vervangt dus deze dingen:
ik heb ook andere pakkingen erbij gekregen, ik zal eens kijken of dat nog wat is, zo niet heb ik, afhankelijk van de prijs, ook interesse.
waar moet ik aan denken, paar tientjes of paar honderd euro?
6 jaar stilstaan zal de pakkingen geen goed hebben gedaan.
ik heb ook andere pakkingen erbij gekregen, ik zal eens kijken of dat nog wat is, zo niet heb ik, afhankelijk van de prijs, ook interesse.
waar moet ik aan denken, paar tientjes of paar honderd euro?
6 jaar stilstaan zal de pakkingen geen goed hebben gedaan.
dit bedrijf heeft volgens mij ook zoiets, dan wel in staal, maar als het al in de CNC-computer staat ingesteld, vast ook te leveren in alu.
http://www.rowimetaal.nl/producten.php
zijn alleen stuk duurder (175€ als ik me niet vergis. Worden nl in opdracht gemaakt van trackdayparts (je kent hem wel). Daarnaast is dit gewoon laswerk dus nooit zo precies en is staal een betere geleider voor warmte + het gewicht.Browny wrote:dit bedrijf heeft volgens mij ook zoiets, dan wel in staal, maar als het al in de CNC-computer staat ingesteld, vast ook te leveren in alu.
Dat is ook de reden dat ik ze in alu wil.
OK 5 sets besteld. 2 voor mezelf. 3 voor de liefhebber. Aan het spruitstukkant heb ik een groef met een rubber laten fresen dus geen vloeibare pakking meer. extra kosten 70 cent .
per set van 2 komen ze op +/-€100 afhankelijk van de materiaalprijs (max 5€ duurder denk ik). Moet je er ook nog originele weberpakkingen bij hebben dan komt er nog een 10tje bij (zelf ff biesheuvel checken).
Dus wie er nog een nodig heeft kan mij PB'en
per set van 2 komen ze op +/-€100 afhankelijk van de materiaalprijs (max 5€ duurder denk ik). Moet je er ook nog originele weberpakkingen bij hebben dan komt er nog een 10tje bij (zelf ff biesheuvel checken).
Dus wie er nog een nodig heeft kan mij PB'en