koppaking project
Moderators: denny, vtspower, webmasters
koppaking project
Veel schoner dan dit krijg ik 'm niet. Ik heb een stapeltje chemicalien gekocht en gekeken wat ik ermee kon. Ik heb een scheermesje genomen, maar het zwart zit "erin gebakken" zeg maar.
Nou heb ik niet veel koppen gezien in mijn leven (dit is m'n 1e ) maar weet iemand of dit oke is of dat ik me zorgen moet maken??
Scotch Brite of steeds fijner schuurpapier.
Nadien goed schoonmaken, ontvetten en uitblazen.
Geen vloeibare pakking gebruiken en het spul weer opbouwen.
Reed van de week nog langs; m'n schoonzusje werkt bij het tankstation bij je tegenover.
Zag 'Botox' staan en realiseerde me dat je in de buurt moest zijn...
Reed van de week nog langs; m'n schoonzusje werkt bij het tankstation bij je tegenover.
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
Ah, schuren mag dus gewoon? Het zag er zo netjes glad uit dat ik dacht dat dat vast niet goed was Fijn!Pascal wrote:Scotch Brite of steeds fijner schuurpapier.
Enneh.. ja, dan was je vlakbij, we wonen in 1 vd flats langs die straat (3 hoog). Wat leuk, druk eens op de bel voor een kopje koffie
zolang er geen 'happen' uit het materiaal geschuurd worden...raoel wrote: Ah, schuren mag dus gewoon? Het zag er zo netjes glad uit dat ik dacht dat dat vast niet goed was Fijn!
Voor oneffenheden is de pakking: die vangt krasjes etc wel op.
Zal m'n kop wel eens laten zienEnneh.. ja, dan was je vlakbij, we wonen in 1 vd flats langs die straat (3 hoog). Wat leuk, druk eens op de bel voor een kopje koffie
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
-
- AX liefhebber