CV Kitje universeel, wie kent dit?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
CV Kitje universeel, wie kent dit?
http://samenkopen.net/action_product/882787/121827
Wie kent dit setje en wie kan mij vertellen of dit wat is. Vind het er wel leuk uitzien, altijd mooi natuurlijk om CV te hebben op een AX uit 1990!
Iemand enig idee of dit goed werkt, en of dit een beetje makkelijk is in te bouwen?
Groetjes
Wie kent dit setje en wie kan mij vertellen of dit wat is. Vind het er wel leuk uitzien, altijd mooi natuurlijk om CV te hebben op een AX uit 1990!
Iemand enig idee of dit goed werkt, en of dit een beetje makkelijk is in te bouwen?
Groetjes
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
Dat kost geen drol. Tientje per motortje 2de hands voor in de deuren.
Draadjes trek jezelf. Je moet alleen ff een universele ontvanger hebben om de motoren aan te sturen. Doet bij mij me alarm.
Geen universele deurmotors gebruiken. De originele klik je er zo in.
Je kan ze gebruiken van onder andere.
Citroën Ax, Zx, Saxo, Xantia.
Peugeot 106, 306.
En waarschijnlijk nog veel meer modellen.
Draadjes trek jezelf. Je moet alleen ff een universele ontvanger hebben om de motoren aan te sturen. Doet bij mij me alarm.
Geen universele deurmotors gebruiken. De originele klik je er zo in.
Je kan ze gebruiken van onder andere.
Citroën Ax, Zx, Saxo, Xantia.
Peugeot 106, 306.
En waarschijnlijk nog veel meer modellen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
Dat "even in de mechanieken klikken" ga ik nu toch echt even tegen spreken hoor!
Zolang die dingen nog in de deur geschroeft zitten, kun je net die hoek met het motortje NIET maken om 'm in 't gat te doen waar 'ie in moet.
Dat betekent dus dat het slotmechaniek eerst los moet, motortje erin klikken en de boel weer terug.
Al-met-al een K*T-klus!
Maarrrrrrrrrrr... Absoluut de moeite waard om 't met de originele motortjes te doen, want die universele dingen fikken regelmatig door. Motortjes blijven veel te lang proberen door te gaan, terwijl het einde al bereikt is. )
Zolang die dingen nog in de deur geschroeft zitten, kun je net die hoek met het motortje NIET maken om 'm in 't gat te doen waar 'ie in moet.
Dat betekent dus dat het slotmechaniek eerst los moet, motortje erin klikken en de boel weer terug.
Al-met-al een K*T-klus!
Maarrrrrrrrrrr... Absoluut de moeite waard om 't met de originele motortjes te doen, want die universele dingen fikken regelmatig door. Motortjes blijven veel te lang proberen door te gaan, terwijl het einde al bereikt is. )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Complete slotmechanisme heb je er zo uit. Enige iritante puntje is die metaal draad die naar je deuropener loopt.
Maar goed ik heb het al te vaak gedaan. Motortjes branden bij mij nog wel is door. Doe er per deur ongeveer 20minuten over om het compleet te vervangen.
Maar goed ik heb het al te vaak gedaan. Motortjes branden bij mij nog wel is door. Doe er per deur ongeveer 20minuten over om het compleet te vervangen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Als je 't over de sloten waar je de sleutel in steekt hebt, is dat idd peanuts.
Her vergrendel-mechaniek is echter een ander verhaal: daar moet je redelijk slanke handen voor hebben om daar enigszins bij te kunnen.
Her vergrendel-mechaniek is echter een ander verhaal: daar moet je redelijk slanke handen voor hebben om daar enigszins bij te kunnen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ik heb zon universeel setje ingebouwd in mijn AX. Het is een behoorlijke k*t klus. Zoals hierboven al gezegt meot je al slanke handen hebben en dan is het nog een gefriemel om er bij te komen. Ik ben toen een dag bezig geweest om het intebouwen. Vooral een plaats vinden voor de motoren is erg lastig omdat je al snel in de weg van het ruiten mechanisme zit. Uit eindelijk heb ik ze rechts onder in het porter met parkers vast geschroefd. De kable boom en de ontvanger inbouwen is wel goed te doen