Iemand ervaring met onderstaande kit?
http://www.kandn.com/instructions/57-0180_inst.pdf
Zijn best prijzig 165 euro. Zo te zien kan hier de luchttempsensor wel op aangesloten worden. Ik weet dat een vervang filter wellicht net zo veel effect heeft. Maar zo'n KN filter ziet er wel leuk uit. Scheelt ook een hele bak ruimte omdat het luchtfilterhuis eruit kan. Bovendien wellicht een leuk geluidje.
Zal de veerpootbrug nog passen met deze Kit?
K57i kit op 1.6i 8V
Moderators: denny, vtspower, webmasters
K57i kit op 1.6i 8V
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
past als het goed is wel, je kunt het filter ook nog een beetje naar beneden laten buigen.
Maar vind het een hoop geld voor een stukje slang en een filter, op de andere gti zit geloof ik zo;n setje maar van green air, geluid vind ik niet heel erg bijzonder..
beetje het zelfde geluid als een single point met open luchtfilter (erg zware brom die alles overheerst :S)
Maar vind het een hoop geld voor een stukje slang en een filter, op de andere gti zit geloof ik zo;n setje maar van green air, geluid vind ik niet heel erg bijzonder..
beetje het zelfde geluid als een single point met open luchtfilter (erg zware brom die alles overheerst :S)
Heb het idee dat ie tegen de veerpootbrug klem komt te zitten.Bas_S wrote:Het is wel krap met de met de rembekrachtiger, met een pipercross setje past het ook maar net aan...
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.