dus mijn idee

is een mulitpoint injectie van

is dit mogelijk of ben ik gewoon gek

en moet ik de ontsteking dan ook van de saxo afhalen of zijn deze hetzelfde
graag veel tips
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Aannames, aannames... Ga je eerst eens op feiten richten voor je verdere (voorbarige) conclusies trekt.AXTGS2008 wrote:ok dat de volledige inlaat traject moet worden overgezet en ecu wist ik al wel en de motorkabelboom is is wel pas te pakken verschilt niet zo veel waarschijnlijk heb dan veel extra aansluitingen over die niet perse nodig zijn
Wederom aannames, aannames...AXTGS2008 wrote:Nou ik denk dat het wel iets zal uitmaken niet veel ,maar ik dat die dan wel rustiger gaat lopen en en iets sneller zal reageren op z'n gas
Van elektronische injectie naar carb is weer een heel ander verhaal!AXTGS2008 wrote:ik zat eerst eigenlijk een beetje te twijfelen om er grote carbs (45/50mm) op te zetten leek me makkelijker alleen ik weet niet of ik er dan meer vermogen mee uit kan krijgen?
en alleen daarom zo'n ingewikkelde conversie? pak dan idd gelijk een 1.6.. dan heb je ook nog wat meer vermogen..AXTGS2008 wrote:Nou ik denk dat het wel iets zal uitmaken niet veel ,maar ik dat die dan wel rustiger gaat lopen en en iets sneller zal reageren op z'n gas
op een AXsport zitten 40mm carbs.. dat is redelijk overkill dus 45/50mm is totaal onzinnig, maar.. als je een 1.4 pakt met een cilinderkop van een AXsport of 205rallye met carburateurs en een spaghetti spruitstukje en een andere nokkenas.. dan heb je wel een kernbom op wielenen ik wilde het eigenljk wel eens proberen ik zat eerst eigenlijk een beetje te twijfelen om er grote carbs (45/50mm) op te zetten leek me makkelijker alleen ik weet niet of ik er dan meer vermogen mee uit kan krijgen?