steeg sturen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
steeg sturen
hallo,
ik heb problemen met het sturen van mijn ax. hij stuurd wel nog maar enorm steeg. De 1.1 en de GTI van mijn broer sturen als een veertje.
het gaat om een ax GT 5deurs ph1 1990
wat zou ik kunnen vervangen/vernieuwen om ook zo soepel te sturen?
ik had gedacht aan de veerschalen maar ben het niet zeker.
grtzz
ik heb problemen met het sturen van mijn ax. hij stuurd wel nog maar enorm steeg. De 1.1 en de GTI van mijn broer sturen als een veertje.
het gaat om een ax GT 5deurs ph1 1990
wat zou ik kunnen vervangen/vernieuwen om ook zo soepel te sturen?
ik had gedacht aan de veerschalen maar ben het niet zeker.
grtzz
Last edited by beefy on MonDec08, 2008 8:51:07 PM, edited 1 time in total.
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
't Gaat om de GT5, hè?
Die is toch van ergens '89 ?
't Zou goed kunnen dat de toplagers versleten zijn.
Ook de uitlijning heeft een flinke invloed op het stuurgedrag.
Die is toch van ergens '89 ?
't Zou goed kunnen dat de toplagers versleten zijn.
Ook de uitlijning heeft een flinke invloed op het stuurgedrag.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
bandenspanning lijkt me goed maar zal het toch even controleren. hoe kan je juist weten of je auto juist is uitgelijnd.
grtzz
grtzz
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Het ligt niet aan de uitlijning hoor. Ik heb toen even een testrit gedaan met de gti met volledig foute uitlijning en dat viel toen nog mee.
Ik gok ook op de toplagers. Het verschil was enorm toen ik die van mn gti heb laten vervangen.
(Misschien iets voor de frikadellenmeeting?)
Ik gok ook op de toplagers. Het verschil was enorm toen ik die van mn gti heb laten vervangen.
(Misschien iets voor de frikadellenmeeting?)
AX-kopen is verslavend.
En ik zou toch de uitlijnen gokken.
hangt er heel erg vanaf hoe die verkeerd is uitgelijnd welk resultaat t geeft, maar de TRS (mijn gt5) stuurde ook vet zwaar...
eerste bandjes vervangen, niet echt beter, toen de toplagers want daar had ie veel speling op, werd het een heel klein beetje beter...
Toen toch maar ietsje toe-in laten zetten, en taaadaaaa, nu stuurt hij het lichtst van allemaal
hangt er heel erg vanaf hoe die verkeerd is uitgelijnd welk resultaat t geeft, maar de TRS (mijn gt5) stuurde ook vet zwaar...
eerste bandjes vervangen, niet echt beter, toen de toplagers want daar had ie veel speling op, werd het een heel klein beetje beter...
Toen toch maar ietsje toe-in laten zetten, en taaadaaaa, nu stuurt hij het lichtst van allemaal
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).