ik ben toe aan nieuwe schijven en blokken onder mun GT'tje.
maar ik vroeg mij af wat voor type schijven het beste zijn en of er ook andere klauwen met grotere schijven op passen zonder al te veel te hoeven aanpassen. met andere woorden hoe krijg ik mun auto'tje sneller tot stilstand
upgrade remmen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
upgrade remmen
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Type 2 GT? Die heeft standaard toch 247mm massieve schijven?
Brembo heeft daar gegroefde schijven voor.
Als je andere (grotere) klauwen wilt, zul je ook de poten moeten vervangen.
Groter kan dan in de vorm van 258mm en 247mm geventileerd (GTI multipoint). Voor de laatste moet je sowieso de poten vervangen, want dat spul staat op 4-gaats. En om het geheel dan ook nog een beetje mooi te houden, zul je ook de achteras moeten vervangen voor GTI-spul (ook weer ivm. 4-gaats).
Brembo heeft daar gegroefde schijven voor.
Als je andere (grotere) klauwen wilt, zul je ook de poten moeten vervangen.
Groter kan dan in de vorm van 258mm en 247mm geventileerd (GTI multipoint). Voor de laatste moet je sowieso de poten vervangen, want dat spul staat op 4-gaats. En om het geheel dan ook nog een beetje mooi te houden, zul je ook de achteras moeten vervangen voor GTI-spul (ook weer ivm. 4-gaats).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- Archivaris
Een kleine zoektoch op google levert soms leuke resultaten op (klik)stefannn wrote:wat kost dat? enig idee?
Als ik jou was, zou ik eens bij http://www.autopartsonline.nl gaan kijken. Daar heb ik mijn schijfjes en blokken ook vandaan.