Ik heb op mijn AX aan de zijkant van die lelijke first impression stikkers (wat ook al een achterlijke naam is )
Hoe zijn deze het mooitst te verwijderen?
Ook vond de vorige eigenaaresse het niet nodig om de ruitenwissers te vervangen hierdoor zitten er in het bovenste deel van de draaicircel van de wisser allemaal krasjes in de ruit hebben jullie een idee hoe ik deze weg kan poetsen?
Stikkers zijkant+vooruit
Moderator: webmasters
Re: Stikkers zijkant+vooruit
1 met je nagels / wasbenzineblijhoofd wrote:Ik heb op mijn AX aan de zijkant van die lelijke first impression stikkers (wat ook al een achterlijke naam is )
Hoe zijn deze het mooitst te verwijderen?
Ook vond de vorige eigenaaresse het niet nodig om de ruitenwissers te vervangen hierdoor zitten er in het bovenste deel van de draaicircel van de wisser allemaal krasjes in de ruit hebben jullie een idee hoe ik deze weg kan poetsen?
2 voorruit laten polijsten bij carglass, glasgarage o.i.d.
stickers verwijderen:
hete fohn erop, trek je ze er zo af, restjes ev met stickerverwijderaar of wasbenzine.
hete fohn erop, trek je ze er zo af, restjes ev met stickerverwijderaar of wasbenzine.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hier heb ik ook nog wel een vraagje over.
Bij mijn ax zit er dus op de achterruit een paar stickers van de vorige eigenaar. Deze zitten aan de binnenkant over de achterruitverwarming. Hoe zijn deze het best te verwijderen zonder dat ik mijn achterruitverwarming eraf trek? Wel eens zien gebeuren toen mn pa zn achterruitblindering verwijderde, werkte de verwarming niet meer. :S
Bij mijn ax zit er dus op de achterruit een paar stickers van de vorige eigenaar. Deze zitten aan de binnenkant over de achterruitverwarming. Hoe zijn deze het best te verwijderen zonder dat ik mijn achterruitverwarming eraf trek? Wel eens zien gebeuren toen mn pa zn achterruitblindering verwijderde, werkte de verwarming niet meer. :S
-
- Welkom nieuw AX lid