Nou ja, eigenlijk spotte hij mij op de parkeerplaats vlak bij de ingang maar goed Hij was er niet met zijn eigen AX helaas.
Heb ook nog een engelse AX gespot bij de ring weet niet of die gereden heeft. Zat een rolkooi in, kuipstoelen, lag lekker laag en een einddemper met 2 kleine eindpijpjes. Heb er geen foto van.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Ik wist dat drake normaal aanwezig ging zijn met zijn 106, maar ik wist niet zeker dat hij het was. Toen ik er nog een ax achter zag rijden wist ik zeker wie jullie waren
Die andere ax was een 1.6 16V met ergens tussen de 160 en 180pk. Ophanging was van Bilstein. Heb hen aangesproken en ik heb de ax volledig mogen inspecteren
Wij reden trouwens vlak achter je (eerst voor je, maar je was merkelijk sneller dan ons ) met deze Toyota corola rechts op de foto:
Ik zat toen wel niet aan het stuur
Bedankt voor de foto's. Leuk om je even gesproken te hebben Was ik sneller Hij liep niet goed normaal zit er veel meer por in, maar op de terug weg deed ie het weer als vanouds beetje vreemd maar boeiend.
AX Soupapes 16