Brandstofslangen GT injectie. Formaten/diameters

LET OP: Eigen vragen stel je in Technisch, Interieur, Exterieur, ICE, Elektrisch

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Brandstofslangen GT injectie. Formaten/diameters

Post by grietje »

Ik kan het zo gauw even niet vinden;

maaar ik moet ff de maten van benzineslangen in een ax weten... Ik heb een bedrijfje gevonden die ze voor mij gewoon per meter wil leveren en vrijwel alle slangen kan leveren, nu moet ik dus alleen de lengte en binnen diameter weten.....

1.4injectie, type 1 GT

de aanvoer en retourslang naar injectiehuis, lengte en binnen diameter...

dampretourslang is 16 mm binnendiameter volgens service Citroën, maar hoelang?

en de kleine ontluchtingsslang, 5 mm binnen diameter volgens service Citroën, klopt dit, en hoelang?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin

Re: Brandstofslangen

Post by Rio97 »

grietje wrote: de aanvoer en retourslang naar injectiehuis, lengte en binnen diameter...
*Rio leest voor van zijn factuur van afgelopen vrijdag:

Benz. slang 8 mm Onderdeelno. 055-10053 2m 8,43 eu/m ex btw
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Thanx rio en marc, antwoorden zijn er dus idd

dampretouer is binnendiameter 16 mm en 115cm lang

ontluchting 5 mm en 145 cm lang

en de slangen onder de kap dus 8 mm en die zijn per stuk 70 cm lang

wiej ;)
Heb ze bestelt en was bij elkaar 40 euro incl btw... (niet bij de dealer, daar zou ik 40 e voor één slang betalen)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply