Na lange afwezigheid toch weer n axje!
Ik kreeg 2 axjes:
1 hondehok met goede motor
1 zwarte met geknapt drijfstangetje
Dus motor en kabelboompje overgegooid en rijden!
Voorlopig weinig wilde plannen gewoon goedkoop rijden
bz10 AX TGE
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Kopfrissen
ok een kleine update met foto's:

dit is mijn hokje
Zit nu een GT ph1 interieurtje in.
Ook heb ik de koppakking gedaan, maar als je je kop eraf hebt, ook maar laten vlakken dus....

kop zoals ie eraf kwam....

verbrandingskamer inhoud 25cc

kop na het vlakken... beetje veel misschien, 1mm laten vlakken duss

verbrandingskamer de scherpe randjes eraf geslepen...
echter na wat rekenen leek de kompressie verhouding te heftig (ik wil geen super gaan rijden de inhoud was ongeveer 15cc

na wat verder slijpen teruggebracht naar 18cc.
Omdat ik een magnetti Marelli ecu heb, kon ik geen 1,4 gashuis overzetten, maar wel t spruitstukje.
Alles terug gebouwd en hij rijdt nu weer!
Hij draait wel wat ruig stationair maar geen gepingel in iedergeval...

dit is mijn hokje
Zit nu een GT ph1 interieurtje in.
Ook heb ik de koppakking gedaan, maar als je je kop eraf hebt, ook maar laten vlakken dus....

kop zoals ie eraf kwam....

verbrandingskamer inhoud 25cc

kop na het vlakken... beetje veel misschien, 1mm laten vlakken duss

verbrandingskamer de scherpe randjes eraf geslepen...
echter na wat rekenen leek de kompressie verhouding te heftig (ik wil geen super gaan rijden de inhoud was ongeveer 15cc

na wat verder slijpen teruggebracht naar 18cc.
Omdat ik een magnetti Marelli ecu heb, kon ik geen 1,4 gashuis overzetten, maar wel t spruitstukje.
Alles terug gebouwd en hij rijdt nu weer!
Hij draait wel wat ruig stationair maar geen gepingel in iedergeval...