Die heb ik al een keer gespot, in Goes, aangesproken,
Last edited by grietje on FriJan04, 2008 7:57:45 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo zo, echt eh. Weeral van die flyers onder m'n wissers. Nou vooruit dan maar dacht ik.
Mezelf aangemeld. Hoef dus nu gelijk geen foto's van m'n auto erop te zetten.
Die deuk aan de zijkant is er trouwens uitgehaald...
Joe wrote:Zo zo, echt eh. Weeral van die flyers onder m'n wissers. Nou vooruit dan maar dacht ik.
Mezelf aangemeld. Hoef dus nu gelijk geen foto's van m'n auto erop te zetten.
Die deuk aan de zijkant is er trouwens uitgehaald...
haha
WELKOM!:D
Ja is het gelukt met die deuk? toen in Goes had je die deuk net gereden toch