q01z en grietje
Moderator: webmasters
q01z en grietje
Hoi, gesnapt op de A29 tussen de heinenoordtunnel en de haringvlietbrug! Met de AX GT met badeend, wij waren met de Ascona 400RR, vroaarrrr.
Re: q01z en grietje
hahaha!!slalombx wrote:Hoi, gesnapt op de A29 tussen de heinenoordtunnel en de haringvlietbrug! Met de AX GT met badeend, wij waren met de Ascona 400RR, vroaarrrr.
q01z wou er nog achteraan, maar mijn AX mist vermogen dus we hadden jullie nooit bij kunnen houden

Super mooi ding!!
-
- AX Spaster Mammer
Dat was ook niet gelukt als ie 110 pk hadgrietje wrote:q01z wou er nog achteraan, maar mijn AX mist vermogen dus we hadden jullie nooit bij kunnen houdenslalombx wrote:Hoi, gesnapt op de A29 tussen de heinenoordtunnel en de haringvlietbrug! Met de AX GT met badeend, wij waren met de Ascona 400RR, vroaarrrr.

goh wat issie weer grappigkevin.broke wrote:Dat was ook niet gelukt als ie 110 pk hadgrietje wrote:q01z wou er nog achteraan, maar mijn AX mist vermogen dus we hadden jullie nooit bij kunnen houdenslalombx wrote:Hoi, gesnapt op de A29 tussen de heinenoordtunnel en de haringvlietbrug! Met de AX GT met badeend, wij waren met de Ascona 400RR, vroaarrrr.![]()

Last edited by grietje on MonOct08, 2007 10:57:02 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
gekleineer? kleineren doe ik niet, vind jouw AX een hele mooie en dat weet je. Even goed, als je iets dwars zit laten we dat dan onder 4 (of zes) ogen op de meeting even bespreken. niks voor in een topic.
Oh ja, over de Ascona 400: Dat ding heeft een 2410cc 16-kleps viercilinder van Cosworth, achterwielaandrijving, en weegt voor z'n formaat veel te weinig. Heb weleens in een replica (maar technisch up to spec) meegereden en die dingen zijn serieus SNEL. Is een groep B homologatie auto, daar kan je een serieuze AX 16-kleppert naast zetten en als nog verliezen.
Oh ja, over de Ascona 400: Dat ding heeft een 2410cc 16-kleps viercilinder van Cosworth, achterwielaandrijving, en weegt voor z'n formaat veel te weinig. Heb weleens in een replica (maar technisch up to spec) meegereden en die dingen zijn serieus SNEL. Is een groep B homologatie auto, daar kan je een serieuze AX 16-kleppert naast zetten en als nog verliezen.
-
- AX Spaster Mammer
Euh... je Mazdah is BLAUW.kevin.broke wrote:Hoe ver hebben jullie eigenlijk over de A29 gecrosst en hoe laat? Daar kon je afgelopen zondag nl. ook een paarse 121 Commercial 1.8D en een rode AX Volcane spotten

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

-
- AX Spaster Mammer