blugh

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

blugh

Post by grietje »

Mijn wekker gaat vanochtend om 6.45. Echt way te vroeg maar goed. Ik dacht nog van, pff, kan ik niet nog blijven liggen, mijn ervaring met gister was al alles behalve goed met school....
Gister was ik om half 9 op school, geen les de eerste 4 uur, laatste 4 uur (2 tot 5) kregen we uitleg over hoe een rolmaat werkt (lang leve HBO!) Enom half 4 waren we al weer klaar.

Maar, ik dacht, vandaag, nou, nu ga ik wel!! Want de eerste 2 uur waren 'belangrijk' namelijk mentor uur en ik wil een gesprek omdat ik niet zeker weet of ik door wil met opleiding.

Mis ik bus 1.... Vervolgens kom ik NET op tijd op station (.35 en trein ging om .37) Ren de trap op, en kijk op t bord. Wat denk je... 20 minuten vertraging!!!!

GRRRR

Maarja, shit happens, Probleem is alleen dat mijn bus in Dronten maar 1x in het uur gaat. Dus om 8 uur gaat de trein eindelijk. De interliner op Lelystad en naar Dronten. In dronten aangekomen (kwart voor 9 ondertussen) Blijkt de bus naar school pas na 3 kwartier te gaan. Dus ja, dan zou ik een uur te laat komen...

Dus ik ga maar lopen, want het is 25 minuten lopen, dan ben ik nog sneller :P
Kom ik aan, loop naar het lokaal, deur open. zit er een hele andere klas!?
Zegt mn docente, jaa jullie les is al afgelopen, marijn en willemnien zitten in t OLC (computerlokaal) WTF!! Ik was net 40 minunten te laat, die les hoort tot half 11 te duren! EN nu mis ik dus de ENIGE les die ik belangrijk vond deze hele week.

Marijn en Willemien opgezocht, blijkt er gelukkig nietsin die les gezegt te zijn... :P Maar ik had dus rustig kunnen ontbijten, hond uit kunnen laten en pas om half 11 opschool kunnen komen...

En dit gebeurd zon beetje elke dag hier, dit soort dingen. En dan afvragen waarom ik zo gedemotiveerd ben voor die studie. Nou hierom onder andere en wat dacht je van t feit dat ze ons na 2 weken al niet meer kunnen vertellen wat we moeten doen om studie punten te halen. Dat bedenken ze zelf ook pas een week van te voren, want zo goed denken ze niet na hier. En de mensen die het wel weten nemen ontslag, of je krijgt je punten en worden na 3 maanden ineens weggehaald zonder reden en dan haal je het niet. BLUGH

En en en ene en , als je dat zo begint dan ben ik dus gigantisch off. Overal pissed over en k*t gevoel en heel veel paranoia en spookjes. Ik wil terug naar bed!

werk iemand? Ga wel LOI studie doen, k*t school.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Om dit soort problemen ben ik ooit overgestapt naar een andere school. En raad eens wat? Precies hetzelfde!

Kop op Romy! De eerste weken is het altijd ff kijken welke lessen de moeite waard zijn, maar het is gewoon k*t als je speciaal voor die ene les een tijd reist.
AX GTI '91

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Sinds ik (al jaaaaaaaaaaaaren) niet meer naar school ga, lijkt 't er steeds meer op dat 't onderwijs in NL met een rotgang in kwaliteit naar beneden pleurt!
Leuk hoor, al die colleges en ROC's en meer van die troep.
Hoe groter de scholen, hoe rotter de kwaliteit van de opleidingen. :evil:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

idd hier in het noorden is het ook een drama.. kwa hbo.. dan heb je 2 dagen in de week les .. en dan nog is alles niet goed op orde.. studiepunt overzichten zijn nooit volledig.. zieke docenten enz..

( toen ik nog mbo deed was ook niet alles even goed geregeld)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Onderwijs is er niet beter op geworden nee :P
Henry, dit is ook al mn derde opleiding. Vorige 2 waren net zo slecht!

Het ligt aan dat competentie gerichte onderwijs, het is echt waardeloos.
We hebben lessen, maar geen toetsen, maar soort praktijk dingen zegmaar. Maar niemand weet nu, hoe we de huidige vakken moeten afronden. Dat bedenken ze pas vlak voor de 'tentamen' week. Waarin we dus geen tentamens hebben :P Maar meestal presentaties of praktijk opdrachten waarbij je ook overhoort word. maja. Het zal wel!!!!

MrBBQ
AX Master
AX Master

het is

Post by MrBBQ »

En het is geen eens vrijdag de 13......

gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Re: het is

Post by grietje »

mr dean wrote:En het is geen eens vrijdag de 13......

gr Mr Dean 8)
nee geen eens vrijdag :P

Overigens is vrijdag altijd leuk!
Want dan is het daarna weekend!

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

tja en zo kwam ik ook voor jan snot op school net aan. ben nu weer @ work 2 uur verspeeld.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply