![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tja wat moet ik dan doen??
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
peetjuun wrote:Ik zit met klere probleeem, vanmiddag teruggereden naar thuis en onderweg stottert en inhoudt hij.. en op laatst leek ie weinig vermogen te hebben.
peetjuun wrote:En die K lamp brandt, dus duidt op injectie/onstekingproblemen..
peetjuun wrote:Maar ik zie die V-snaar ofzoiets wel draaien maar start niet.. Accu is gewoon vol..
Glenn@nl wrote:peetjuun wrote:en verder omdraaien hoor/voel ik even die dingetje draaien
wat is dat 'dingetje' de startmotor?? of het klikje van de brandstofpomp??
q01z wrote:over die truuk met de spijker voor de bobine testen...
LET WEL OP!
pak de spijker dus NIET met je blote handen vast, maar neem een goed geisoleerde combinatietang om dat te doen.. anders kan het zo zijn dat je snachts licht blijft geven in het donker (omdat je een flinke stroomschok krijgt:lol:)
DuFF wrote:weet je iemand die ook een volcane heeft, of waar toevallig een volcane ergens op de sloop staat?
probeer is een andere injector, mischien is die verstopt.
DuFF wrote:omdat ik er perse eentje voor een furio moest hebben, nam ik aan dat dat voor de volcane ook zo was
Joost wrote:Begin nou eens met uitlezenlampje geeft niet voor niets een storing in de computer aan. gokken, proberen en raden kan altijd nog.
kevin.broke wrote:DuFF wrote:omdat ik er perse eentje voor een furio moest hebben, nam ik aan dat dat voor de volcane ook zo was
voor jou had de injector van iedere type 2 1.4 AX iig voldaan. Of er nl. verschil is in de injectoren onderling (tussen type 1 en type 2) weet ik niet zeker, maar het lijkt me wel waarschijnlijk..