Bij een Citroendealer doen ze er een halve dag over, met speciaal gereedschap en kennis, al zit de boel supervast dan gaat het daar zelfs helemaal niet lukken.... daarom adviseren ze in de maand ervoor de boel even flink in te spuiten met WD40 (2x per week ofzo)
Als jij opeens bedenkt van,........laat ik de 8terzijde van mijn 89er ax (waarbij het supervast zal zitten) dan kan ik begrijpen dat er problemen opduiken....
Idd... Ik heb toen staan zwoegen met mijn oom op die 4gaats achteras... Dat zat ook MUURVAST. En die zat nog niet eens onder de auto. En toen ging het al bijna niet. Die borgplaatjes kreeg je al bijna niet eruit. En terug al helemaal niet. Moesten we ze wat platter slijpen.
Is het uiteindelijk toch gelukt... Blijkt de as niet goed. Gelukkig was de vervangende as al verlaagd. Is echt een kl*te werk dat verlagen.
Denk niet dat het je lukt zonder ervaring en gepast geweld.
Je moet een flinke bout in de torsiestang draaien. En de ruimte die je dan tussen de kop van de bout en de torsiestang hebt opvullen met moeren en ringen. Dan kun je rammen op die bout... Zonder dat je de schroefdraad vernaggeld. Dan kun je extreem geweld gebruiken. Wij hadden de kop van de bout platgeslagen.
Rock's wrote:Bij een Citroendealer doen ze er een halve dag over, met speciaal gereedschap en kennis, al zit de boel supervast dan gaat het daar zelfs helemaal niet lukken.... daarom adviseren ze in de maand ervoor de boel even flink in te spuiten met WD40 (2x per week ofzo)
Als jij opeens bedenkt van,........laat ik de 8terzijde van mijn 89er AX (waarbij het supervast zal zitten) dan kan ik begrijpen dat er problemen opduiken....
'91 is het
Rock's wrote:Bij een Citroendealer doen ze er een halve dag over, met speciaal gereedschap en kennis, al zit de boel supervast dan gaat het daar zelfs helemaal niet lukken.... daarom adviseren ze in de maand ervoor de boel even flink in te spuiten met WD40 (2x per week ofzo)
Als jij opeens bedenkt van,........laat ik de 8terzijde van mijn 89er AX (waarbij het supervast zal zitten) dan kan ik begrijpen dat er problemen opduiken....
'91 is het
Die 2 jaar verschil maakt op meer dan 15 jaar ook nix uit.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
'91 is het
Die 2 jaar verschil maakt op meer dan 15 jaar ook nix uit.
hahaa das waar. ..
Het is minder dat je gefrustreerd bent doordat je 2x dezelfde auto bent misgelopen.. maarja zulke dingen komen nu eenmaal voor. Gelukkig staan er nog genoeg andere leuke axjes op marktplaats!
Ik heb naar eigen inzicht en de opmerking van TTF beide topics bij elkaar gevoegd, gezien de overeenkomende topictitels en 1 actief topic met frustraties is voldoende lijkt me
Het is minder dat je gefrustreerd bent doordat je 2x dezelfde auto bent misgelopen.. maarja zulke dingen komen nu eenmaal voor. Gelukkig staan er nog genoeg andere leuke axjes op marktplaats!
nee die staan er dus echt niet op..
ja afgetrapte dingen voor 2000 euro..
n0ou ik ben geen milionair ofzow..
deze kon ik eindelijk betalen en verkoopt hij hem zo weer door
echt voel me zo genaait !!
%$#@^# zeg
echt..
er staat tig axjes op het forum.. sommige al voor een paar honderd euro.. je moet alleen altijd ff geduld hebben voordat je iets leuks gevonden hebt! ik bedoel, ik ben nu 3 jaar aan het zoeken geweest naar een Sport!
als iemand m voor je neus doorverkoopt, dan had je m blijkbaar nog niet officieel gekocht.. had je dat wel, dan kan je eisen dat hij de auto terughaald en aan jou verkoopt..
er staat tig axjes op het forum.. sommige al voor een paar honderd euro.. je moet alleen altijd ff geduld hebben voordat je iets leuks gevonden hebt! ik bedoel, ik ben nu 3 jaar aan het zoeken geweest naar een Sport!
als iemand m voor je neus doorverkoopt, dan had je m blijkbaar nog niet officieel gekocht.. had je dat wel, dan kan je eisen dat hij de auto terughaald en aan jou verkoopt..
marc
maar voor dat geld vind ik nooit meer zoon auto weer
echt ben best nog echt boos op die gast !!
Dat heb ik toen ook gedaan voor de GT van Simsken en die zit nu al weer een tijdje onder mijn kont
Maar er komen nog zat leuke aanbiedingen hoor, je moet alleen ff geduld hebben
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage