middenconsole dash

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
DV
AX liefhebber
AX liefhebber

middenconsole dash

Post by DV »

Heey,

Hoe haal je je middenconsole eruit van je dash ? ivm spuiten..!
ja met je radio, asbakkie etc.. ?

moet je je hele dash lostrekken..??

graag een goeie uitleg hierover :wink:
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bestuur »

type 1 of type2?

type1: niet, dat kan dus niej!

type2: euhm, hij zit aan de achterkant met een berg schroefjes vast, waar je eigenlijk heel goed bijkan, nadat je je kachelhuis hebt verwijderd!
vlak onder je radio'gat' zitten 2 schroefjes en verder volgens mij nog 2 schuinonder de roosters vd kachel..

ik zoek wel ff een fotootje om te kijken of het daar duidelij op staat!

DV
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by DV »

bestuur wrote:type 1 of type2?

type1: niet, dat kan dus niej!

type2: euhm, hij zit aan de achterkant met een berg schroefjes vast, waar je eigenlijk heel goed bijkan, nadat je je kachelhuis hebt verwijderd!
vlak onder je radio'gat' zitten 2 schroefjes en verder volgens mij nog 2 schuinonder de roosters vd kachel..

ik zoek wel ff een fotootje om te kijken of het daar duidelij op staat!
Ja, gewoon type 2 uiteraard :wink:
En kan er mss ook wat uitleg over hoe je je kachelhuis kan verwijderen? ivm met dat iets afbreekt ofzo ?
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DV wrote: Ja, gewoon type 2 uiteraard :wink:
En kan er mss ook wat uitleg over hoe je je kachelhuis kan verwijderen? ivm met dat iets afbreekt ofzo ?
Ik denk dat ie stiekem bedoelde dat dat een kl*te klus is. Je kan beter je hele dash eruit halen! dan breek je teminste niets.

Middenconsole zit iig vast met 6 schroefjes, 2 bovenaan, links en rechts, 2 in t midden, links en rechts, en 2 onder.

Asbakkie kan je de lade eruit trekker door achterbovenin iets naar beneden te drukken. Dan komen er 2 torxjes te voorschijn. Knopje van alarmlichten kan je er gewoon uit trekken, sigarenaansteker inprincipe ook
Ventilatie roosters moet je 1 kant naar voor trekken, volgens mij rechts voor beide
Radio weet je wel denk ik :P

Ik heb gewoon doodleuk alle 6 schroeven kapot getrokken, geen zin om moeilijk te doen :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply