M3 spiegel adapters
Moderator: webmasters
M3 spiegel adapters
Ik heb hier ooit gelezen dat er adapters bestaan voor de M3 spiegel (van bijv autostyle) die perfect op een AX passen. Bij mijn weten waren dit de adapters van de E46, maar helaas zijn er daar verschillende adapter, namelijk voor de 2 deurs en de 4 dears. Iemand een idee welke ik moet hebben?
Ik geloof dat clublid Figuur ooit 's met AX adapter platen naar een tuningshop is geweest, en deze naast alle adapter heeft gehouden en zo had ontdekt dat de bmw E46 2deurs dezelfde vorm hadden. Meen mij wel te herinneren dat er nog een gaatje bijgeboord moest worden.DV wrote:Wat houd de E46 dan in eigelijk voor die M3 spiegels ?
Indertijd zat ik ook over cupspiegels na te denken en opgeschreven

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- Archivaris
Hier heeft Figuur er zelf nog wat over geschreven...Rio97 wrote:Ik geloof dat clublid Figuur ooit 's met AX adapter platen naar een tuningshop is geweest, en deze naast alle adapter heeft gehouden en zo had ontdekt dat de bmw E46 2deurs dezelfde vorm hadden. Meen mij wel te herinneren dat er nog een gaatje bijgeboord moest worden.DV wrote:Wat houd de E46 dan in eigelijk voor die M3 spiegels ?
Indertijd zat ik ook over cupspiegels na te denken en opgeschreven