Na het koppeligsavontuur vandaag de Ax een uitgebreide wasbeurt gegeven en tevens de dorpels schoongemaakt.
Nu viel mij een roest plek op die behoorlijk nat was. Na het deurrubber te hebben verwijderd viel me op dat er wat kleine plekjes waren en 1 grotere plek (instaplijst niveau tegen de rand waar het deurrubber overheen zit). Er blijft daar wat vocht achter.
Nu is mijn vraag eigenlijk wat het meest verstandig is om te doen. Ik wil het zoiezo vrij snel aanpakken om verder roesten te voorkomen. Moet ik het gewoon schuren/schoonmaken en in de menie zetten ofzo of moet ik meteen met RX5 aan de gang?
Is het verder ook handig om de deurrubbers te vervangen (althans deze misschien), of heeft iedereen hier dat zelfde euvel met het vocht wat er een beetje blijft staan?
Iemand tips wat het beste te doen?
Roest onder de deurrubbers
Moderator: webmasters
de contstructie is niet echt ideaal..
dus je bent zeerzeker niet de enige (meestal zie je het vooral bij het rubber vd kofferbak)
je moet gewon zo goed mogelijk doen..
dus als jij denkt dat je het in de RX5 moet zetten, dan moet je dat gelijk doen! alles wat je aan roestbehandeling laat wachten krijg je spijt van
geloof me 
dus je bent zeerzeker niet de enige (meestal zie je het vooral bij het rubber vd kofferbak)
je moet gewon zo goed mogelijk doen..
dus als jij denkt dat je het in de RX5 moet zetten, dan moet je dat gelijk doen! alles wat je aan roestbehandeling laat wachten krijg je spijt van



Ach, dat heb ik toevalig staanq01z wrote:en rogier zweert weer bij Owatrol..

Als je nog owatrel rls kunt krijgen, meteen kopen! Dat wordt namelijk niet meer gemaakt.
Anders owatrol cip vragen.
Zie ook: http://www.owachem.nl/
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
