Even een vraag...... eerst begint sinds 2 weken mijn motorstoringslampje ofzo te branden als ik mn auto gestart heb..... nu begint dus ineens ook al sinds een week mn ruitenwisser het slecht te doen!... rijd ik in de regen eerst doet die nix nou dan begint die en dan zo ineens uit het niets stopt die! lekker voor je uitzicht niet dus vervolgens stopt die weer na ff en zo gaat het verder.... iemand enig idee of die iets met elkaar te maken heeft en wat is dr mis met die ruitenwisser? aangezien het weer slechter weer word wel handig als die het goed doet...
Je ruitenwisser gaat niet via de ECU als ik het goed heb. Dingen die het kunnen zijn zijn bijv. je hendeltje, het relais, de bedrading of je ruitenwissermotor. Maar hoe je kunt uitzoeken wat wat is zonder ze een voor een te proberen te vervangen....
pcrodent wrote:Je ruitenwisser gaat niet via de ECU als ik het goed heb. Dingen die het kunnen zijn zijn bijv. je hendeltje, het relais, de bedrading of je ruitenwissermotor. Maar hoe je kunt uitzoeken wat wat is zonder ze een voor een te proberen te vervangen....
thnx ik ga het eens ff voorleggen aan me vader chris heeft het nogal druk
En ik gok op ergens een draadbreuk of een slecht contact.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.