Er gaat binnenkort een andere achterklep om m'n AX (eentje zonder scheuren ), nu wil ik jullie mening even wat betreft de plaats van het logo en ook welk logo...
blijven er geen lelijke gaatjes 8ter na het verwijderen van de oude logo's ?
Ik moet je wel complimenteren of je manier van stylen,...... het zijn vaak de kleine dingen die het m doen,.....
Zo kon ik vroeger dagelijks ook uren kijken of ik een optische verbetering kon aanbrengen....
Rock's wrote:blijven er geen lelijke gaatjes 8ter na het verwijderen van de oude logo's ?
Ik moet je wel complimenteren of je manier van stylen,...... het zijn vaak de kleine dingen die het m doen,.....
Zo kon ik vroeger dagelijks ook uren kijken of ik een optische verbetering kon aanbrengen....
de plaatjes zijn aan de achterkant vlak dus geen gaten
alleen de GT plaatjes in de balk die hebben van nature "pennetjes" dus er zitten dan ook gaten in zo'n balk! (deze bij mij overigens niet )
en inderdaad met dit soort dingen kun je uren bezig blijven
Mij lijkt het wel aardig om het nieuwe logo op de plek van het oude te plakken. Die letters zien er wat minder popcorn uit als de oude, en het sluit dan mooi aan op het plaisir-logo.
En uren over nadenken....? Ik kwam dat chrome Citroën logo van mij tegen op de citromobile. En op dezelfde plek geplakt als waar de C5 enzo 'm ook hebben
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Mij lijkt het wel aardig om het nieuwe logo op de plek van het oude te plakken. Die letters zien er wat minder popcorn uit als de oude, en het sluit dan mooi aan op het plaisir-logo.
er komt een nieuwe achterklep op dus het kan zijn dat er geen PLAISIR meer op staat