bruce a.k.a. bruce/r (1.4 GTI '92) update: speakers + filter
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
bruce a.k.a. bruce/r (1.4 GTI '92) update: speakers + filter
hey allemaal,
mijn naam is bruce buutfeld alias bruce/r (of bruce-r)
en ik heb mijn GTI'tje van m'n vader(eric buutfeld R.I.P.) ge?rfd, en ben er zeer tevreden mee!
(me pa had nog 2 AX'en die zijn helaas verkocht )
tis m'n eerste auto en een goed begin, al zeg ik het zelf...
hij rijdt erg lekker, en heeft wel wat probleempjes , zat geen aanzuigbuis voor het luchtfilter op, ik heb nu al een green kit gekocht, en de R.A. schokdemper is lek, die word binnenkort vervangen( thanks Browny!)
maar voor de rest is alles wel goed eigenlijk...
OHJA...aguhm...hij heeft wat roest ... onder de klep en voorspatborden, ik kan er bij een stuk al doorheenkijken...moet dus echt verholpen worden!
toen ik 'm kreeg zat er een tapespeler in, die meteen vervangen voor een sony Xplod GT-300, en in de hoedenplank 2x300W 6x9" pioneer Accelerate.
in de achterzijpanelen zaten nog speakers.
het interieur was nog helemaal toppie, maar toch even (goedkoop) opgeleukt met wat overtrekjes.
de auto is verlaagd al weet ik niet hoeveel, maar zodra ik t geld heb gaan er andere veren/dempers onder...
er zit een REMUS einddemper/uitlaat op, geluid vind ik super, niet t?, en toch wel lekker.
UPDATES komen eraan...
ik weet dat iedereen hier fotogeil is(ben ik zelf ook) dus hier komen ze!
UPDATE
greets iedereen, alvast bedankt voor de reacties!
mijn naam is bruce buutfeld alias bruce/r (of bruce-r)
en ik heb mijn GTI'tje van m'n vader(eric buutfeld R.I.P.) ge?rfd, en ben er zeer tevreden mee!
(me pa had nog 2 AX'en die zijn helaas verkocht )
tis m'n eerste auto en een goed begin, al zeg ik het zelf...
hij rijdt erg lekker, en heeft wel wat probleempjes , zat geen aanzuigbuis voor het luchtfilter op, ik heb nu al een green kit gekocht, en de R.A. schokdemper is lek, die word binnenkort vervangen( thanks Browny!)
maar voor de rest is alles wel goed eigenlijk...
OHJA...aguhm...hij heeft wat roest ... onder de klep en voorspatborden, ik kan er bij een stuk al doorheenkijken...moet dus echt verholpen worden!
toen ik 'm kreeg zat er een tapespeler in, die meteen vervangen voor een sony Xplod GT-300, en in de hoedenplank 2x300W 6x9" pioneer Accelerate.
in de achterzijpanelen zaten nog speakers.
het interieur was nog helemaal toppie, maar toch even (goedkoop) opgeleukt met wat overtrekjes.
de auto is verlaagd al weet ik niet hoeveel, maar zodra ik t geld heb gaan er andere veren/dempers onder...
er zit een REMUS einddemper/uitlaat op, geluid vind ik super, niet t?, en toch wel lekker.
UPDATES komen eraan...
ik weet dat iedereen hier fotogeil is(ben ik zelf ook) dus hier komen ze!
UPDATE
greets iedereen, alvast bedankt voor de reacties!
Last edited by bruce/r on ThuOct05, 2006 11:21:25 AM, edited 2 times in total.
-
- AX liefhebber
wilde plannen...
tjah, KONI's zouden leuk zijn en morette's... en andere velgjes...
ik wil hem zoveel mogelijk origineel houden qua uiterlijk, ik wil het niet te maken, maar toch een beetje leuker
ik ben tenslotte maar een arme student en ben al erg blij dat ik me GTI heb
en Hoogeveen..., ik woon in Spijkenisse, regio R'dam, dus ik denk het niet helaas
ik moet nog wel de club stickers bestelle, en t liefst meteen de nummer borden erbij
ik zal vd week even wat kiekjes onder de kap nemen en even laten zien hoe t er daar aan toe is
tjah, KONI's zouden leuk zijn en morette's... en andere velgjes...
ik wil hem zoveel mogelijk origineel houden qua uiterlijk, ik wil het niet te maken, maar toch een beetje leuker
ik ben tenslotte maar een arme student en ben al erg blij dat ik me GTI heb
en Hoogeveen..., ik woon in Spijkenisse, regio R'dam, dus ik denk het niet helaas
ik moet nog wel de club stickers bestelle, en t liefst meteen de nummer borden erbij
ik zal vd week even wat kiekjes onder de kap nemen en even laten zien hoe t er daar aan toe is
Allereerst gecondoleerd met je pa! En welkom hier!!
Heb deze AX trouwens best lang te koop zien staan, zou destijds van een monteur zijn geweest.
Herken hem o.a. aan zijn type 1 grill en het kenteken.
Op de foto's lijkt hij trouwens echt groen!
Wat zijn dat trouwens voor rare vlekken op foto 2 en 3??
Heb deze AX trouwens best lang te koop zien staan, zou destijds van een monteur zijn geweest.
Herken hem o.a. aan zijn type 1 grill en het kenteken.
Op de foto's lijkt hij trouwens echt groen!
Wat zijn dat trouwens voor rare vlekken op foto 2 en 3??
-
- AX liefhebber
jah inderdaad de type 1 grille, ik wil er een type 3 ophebben.
jah hijs vrij donkergrijs, en de grille is een nog iets donderder kleurtje, heeft wel wat vind ik...
die vlekken zijn kogelgat stickers (sorry sorry)
nou dit is dus me luchtfilter zonder aanzuigslang, die zit er nu trouwens al wel weer op hoor
maar rechts is de roest goed te zien, en als ik mn motorkap dichtsla valt er vaak wat roest onderuit
ik zal morgen even wat foto's maken van andere plekjes en de motor
en kan best wel dattie lang tekoop stond, de binnenkant is niet lelijk ofzo, maar niet super meer, missen veel schroeven, rammelt veel(meer dan normaal bij een AX )
mn rechter deurpaneel zit erop GELIJMD, hier en daar zitten wat onverklaarbare gaten...
maar de hele bekleding en alles is er al uitgeweest en 't ziet er voor de rest allemaal nog gaaf uit dus ja...
ik heb trouwens ook nog bijna een hele ax TGE in onderdelen staan, plaatwerk, ramen/klep, interieur, bumpers, dashb. etc...
dat ga ik binennkort allemaal netjes indelen en hier te koop zetten,
ik had ook de motor en kop/snellingsbak, assen etc, vrijwel alles op een chassis na, maar ik weet niet precies wat daarvan bewaard is gebleven...
zal even kijken voor de liefhebbers
remus:
boxen:
jah hijs vrij donkergrijs, en de grille is een nog iets donderder kleurtje, heeft wel wat vind ik...
die vlekken zijn kogelgat stickers (sorry sorry)
nou dit is dus me luchtfilter zonder aanzuigslang, die zit er nu trouwens al wel weer op hoor
maar rechts is de roest goed te zien, en als ik mn motorkap dichtsla valt er vaak wat roest onderuit
ik zal morgen even wat foto's maken van andere plekjes en de motor
en kan best wel dattie lang tekoop stond, de binnenkant is niet lelijk ofzo, maar niet super meer, missen veel schroeven, rammelt veel(meer dan normaal bij een AX )
mn rechter deurpaneel zit erop GELIJMD, hier en daar zitten wat onverklaarbare gaten...
maar de hele bekleding en alles is er al uitgeweest en 't ziet er voor de rest allemaal nog gaaf uit dus ja...
ik heb trouwens ook nog bijna een hele ax TGE in onderdelen staan, plaatwerk, ramen/klep, interieur, bumpers, dashb. etc...
dat ga ik binennkort allemaal netjes indelen en hier te koop zetten,
ik had ook de motor en kop/snellingsbak, assen etc, vrijwel alles op een chassis na, maar ik weet niet precies wat daarvan bewaard is gebleven...
zal even kijken voor de liefhebbers
remus:
boxen:
-
- AX Master
Hey Bruce, ook namens mij van harte welkom bij de AXCLUB
Wees maar zuinig op die GTI van je Leuk dat je meteen al effe foto's geplaatst hebt
Wees maar zuinig op die GTI van je Leuk dat je meteen al effe foto's geplaatst hebt
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw