Heb deze velgen binnenkort, maar ik denk dat ik ze verkoop. Met goeie mooie michelin banden. 165/60/R14. Wat zijn ze dan waard? 1 velg heeft wat lichte krasjes van de stoep maar dat is heel weinig.
oke, ik vind de velgen ook heel mooi, maar aangezien ik ze samen met mijn broer krijg, nemen we ze niet, omdat als de een ze neemt, de ander ten allen tijde beledigt is....
Rock's, bedankt voor je eerlijke antwoord (en de rest ook uiteraard)...
ligt ook erg aan de banden wat je ervoor kan vragen. Als de banden nog vrijwel nieuw zijn, bijna alle haartjes er nog op, 98% profiel, is 300 euro niet teveel. Als de banden al een heel eind op zijn is 150 euro netjes.
Ik heb pas twee standaard 13" velgen (staal) verkocht voor 80 euro maar de banden waren zo goed als nieuw en alleen de bandjes incl. monteren en uitbalanceren is het dan al ruim waard. (geen chinsjangtong bandjes maar vredestein)
Rock's wrote:deze bandenmaat zorgt ervoor dat ze onder een AX met rechte wielkasten kunnen......
Dat waag ik te betwijfelen... zowel 165/70 als 165/65 loopt aan bij inveren en hard door de bocht gaan, dus eerlijk gezegd denk ik dat deze dat dus ook doen.
@pixels66: koop je broer uit voor 75 euro en neem ze zelf man! Of laat je desnoods zelf uitkopen. Win-win-situatie, en niemand beledigd.
jaah, maar we doen het expres niet, want dan wordt je weer jaloers als de pest, en dat doen we elkaar niet aan. Of we wachten even tot we een tweede setje tegenkomen. Met zijn connecties en relaties is dat zelfs voor 3-gaats niet al te moeilijk...
Pixels66 wrote:jaah, maar we doen het expres niet, want dan wordt je weer jaloers als de pest, en dat doen we elkaar niet aan. Of we wachten even tot we een tweede setje tegenkomen. Met zijn connecties en relaties is dat zelfs voor 3-gaats niet al te moeilijk...
groetjes Sander
Als die zoveel contacten heeft, wrom vraag je dan aan ons waar die Blauwe AX zwerft?
daarmee bedoelde ik qua onderdelen. Je kan niet verwachten dat iemand van een AX weet waar dat ding zomaar rondrijdt....
Daarom vraag ik het hier...
Klinkt nogal logisch, op een ax club ik zie er geen probleem in, jij wel?
waar staat die ax te koop dan? wil em wel even zien...