Morgenavond stappen in Heerenveen
Moderators: Rock's, webmasters
Morgenavond stappen in Heerenveen
Morgenavond nog mensen uit het noorden stappen in Heerenveen?
Weet iemand of er iets leuks/speciaals te doen is ergens morgenavond?
Hints, tips, aanbevelingen?
Weet iemand of er iets leuks/speciaals te doen is ergens morgenavond?
Hints, tips, aanbevelingen?
tis maar net een beetje van wat je leuk vind en hoe oud je bent..
denk wel dat het druk gaat worden dit weekend...
donderdag, vrijdag, zaterdag is er opening van sportstad heerenveen ( was zelfs op het n.o.s. nieuws)
swetser is altijd wel leuk, maar soms wel druk.. ( ben ik zelf mestaal te vinden, alleen dit weekend is nog niet zeker aangezien ik eerst een feestje ergens anders heb ( joure ) )
discotheek dna.. tja erg veel jong publiek.... met beneden r&b en boven skihut enzo ..
als je van salsa houd moet je naar cuba libra gaan..
en voor de rest zijn er nog wel een paar leuke kroegjes..
denk wel dat het druk gaat worden dit weekend...
donderdag, vrijdag, zaterdag is er opening van sportstad heerenveen ( was zelfs op het n.o.s. nieuws)
swetser is altijd wel leuk, maar soms wel druk.. ( ben ik zelf mestaal te vinden, alleen dit weekend is nog niet zeker aangezien ik eerst een feestje ergens anders heb ( joure ) )
discotheek dna.. tja erg veel jong publiek.... met beneden r&b en boven skihut enzo ..
als je van salsa houd moet je naar cuba libra gaan..
en voor de rest zijn er nog wel een paar leuke kroegjes..
Ik ben 21 (de rest ouder) en heb een beetje een hekel aan van die tentjes boordevol met meisjes van 16. En die zijn er veel in utrecht
We zullen wel eens kijken wat het wordt. We gaan zowieso naar het centrum. Wel leuk dat het druk wordt, hoe meer zielen hoe meer vreugd, als ik maar binnen een kwartier een biertje heb als ik er zin in heb. Ik noteer iig ff deze namen. Thanks.

-
- AX super weirdo
Tja, gingen jullie nog niet stappen toen je +- 14 a 15 was? Zo zijn we zelf ook begonnen hoor, ik wel tenminstepcrodent wrote:Je had je vergist, typefoutje kan gebeuren, ik heb het even voor je verbeterd.Browny wrote:en heb een beetje een hekel aan van die tentjes boordevol met meisjes van 14 met een fake-ID waarop staat dat ze 16 zijn.

Kijk, als we over potentiele vrouwen gaan spreken dan snap ik het, maar merk hier dat we gewoon een hekel hebben aan jondere mensen

Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
Daar zit idd wat in ja... Ik denk dat dat hier in het dorp gelukkig wat minder extreem is.TTF wrote:hehe jaa.. maar toen wist ik me wel te gedragen...
als je die kindertjes van nu ziet.. zich klemzuipen.. outgaan van de ghb.. terwijl ze het gewoon zelf bij zich hebben en dan thuis vertellen oeps het zat in me drinken.. Yea right..
en dan nog maar te zwijgen over het imago wat ze uitstralen..

Ik erger me ook aan die mannetjes van 14 met grote lonsdale truien enz.
Freude am Fahren.
Ik sluit me bij TTF aan voor wat betreft imago hoor.... Toen ik "te jong" was en uitging was ik nederig genoeg om mensen die w?l alcohol mochten kopen geen "talk to the hand"-blik te geven als ze per ongeluk tegen me aanliepen.master-arnie wrote:Kijk, als we over potentiele vrouwen gaan spreken dan snap ik het, maar merk hier dat we gewoon een hekel hebben aan jondere mensen
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX super weirdo
haha, das waar, maar dat leer ik ze vaak ook snel genoeg afpcrodent wrote:Ik sluit me bij TTF aan voor wat betreft imago hoor.... Toen ik "te jong" was en uitging was ik nederig genoeg om mensen die w?l alcohol mochten kopen geen "talk to the hand"-blik te geven als ze per ongeluk tegen me aanliepen.master-arnie wrote:Kijk, als we over potentiele vrouwen gaan spreken dan snap ik het, maar merk hier dat we gewoon een hekel hebben aan jondere mensen

Freude am Fahren.
Als ik dit zo lees, denk ik weer met weemoed terug aan de gezellige avonden in de kroeg in Helsinki vorig jaar.
Als daar iemand in de kroeg tegen je aan loopt, verontschuldigt die zich gewoon, zelfs al kon hij/zij er niets aan doen.
Verder geen agressie en als er al iemand uitgezet werd, werd daar uitgebreid de tijd voor genomen ipv. met harde hand zo snel mogelijk verwijderen.
Als daar iemand in de kroeg tegen je aan loopt, verontschuldigt die zich gewoon, zelfs al kon hij/zij er niets aan doen.
Verder geen agressie en als er al iemand uitgezet werd, werd daar uitgebreid de tijd voor genomen ipv. met harde hand zo snel mogelijk verwijderen.