
gaan die zwarte bumperstrips nog in kleur zoals je toen bij je vorige 106 had laten doen ?
Moderator: webmasters
Klopt inderdaad, maar daarom mag een koni absoluut niet te hard staan afgesteld en/of moet de veer vrij stug zijn wil je de koni hard instellen (zodat deze terugkomt op de rebound). Dit gaat gaat overgens op voor elke veer/demper combi niet zozeer een koni hoewel die de vervelende eigenschap hebben alleen op de rebound dus instelbaar te zijn.denny wrote:enige vervelende van koni's is dat hoe harder hij staat des te sneller hij geen rebuond meer heeft.
Ik weet het niet, ik heb wat foto's gezien maar dan word hij vrij anoniem en wat minder stoer, de zwarte balken breken een beetje. Wellicht dat ik hier in de toekomst anders over denk maar voor nu laat ik het even zoDuFF wrote: gaan die zwarte bumperstrips nog in kleur zoals je toen bij je vorige 106 had laten doen ?
Daar heb ik nog naar zitten kijken, maar de kans is vrij klein, de auto is niet laag en de scoop zit nog achter de bumper, het moet echt een hele rare situatie zijn wil het gebeuren. Ik heb helaas geen andere optie om de inlaat te plaatsen ivm alles onder de kap vol zit.denny wrote:Een opmerking. Ik ken iemand die ook zijn aanzuig zo laag had zitten. Zijn blok is geexplodeerd (van binnen dan) toen hij met een warm blok een flinke waterplas pakte.
verder is het ook een prachtbakDrake wrote:nah een radiateur die 90 graden is zal niet bepaald gunstig zijn, er zit een dood gebied maar hij zuigt nog steeds wel koude lucht aan.
Hoe dan ook in de toekomst pas ik nog wel een keer aan, er is gewoon geen ruimte om het echt fatsoenlijk te doen zonder dat het ding alleen maar warme lucht aanzuigt en dat geeft behoorlijk verlies (wat op de rollenbank getest was)
Zo spannend is dat ding ook niet, 156pk, lange versenllingsbak, powerband piekt volgens mij ook niet echt.Henri106 wrote:Overigens die kennis met die cupra, geef hem eens als tip om zijn lmm tevervangen ! Die gaan vaak kapot en kost je best wat vermogen. Een standaard GTI zie ik nog geen cupra bijhouden, en ik heb in beide toch regelmatig gereden.