Nee,
A) hij was op vakantie en wij niet
B) hij had geen haast en wij wel
C) zijn dak kan open en dat van ons niet
D) zijn auto is zuiniger dan die van velen onder ons
E) zijn auto is betrouwbaarder dan die van sommigen onder ons
't is dat ik nu al voor een Mini gekozen heb, maar eigenlijk moeten we allemaal een 2CV kopen!
Leuke illustratie van de route zo, ik heb ook een keer geprobeerd zoiets te maken van onze trip door Zweden, maar helaas te weinig geduld. Ben benieuwd naar je eendje.
Aangezien ik nog even vakantie heb voor stage/school/werk weer begint heb ik maar de tijd genomen om een groot zwak punt van de 106 GTI aan te pakken. en dat zijn de remmen! dus ik heb een setej 266mm remmen gemonteerd het past precies
Heb je nou CL5 of CL6 gepakt? Indien CL5 ben ik wel benieuwd en zou graag eens een stukje remmen, CL6 gaat me af en toe toch vervelen na een stuk snelweg rijden e.d. (in de zin van, alles koud, pieppppppp)
Heb je je originele HRC behouden? Iemand die ik ken met dezelfde 106 GTI wil ook die upgrade doen maar twijfelt of zijn originele HRC nog voldoende zal zijn.
@ Rio: De foto's heb ik nog niet het toestel ligt nog in Frankrijk en komt volgende week terug dan zal ik een update geven + verslag
@ Browny: Ik heb gewoon standaard Ferrodo blokken genomen op de Ax ook altijd mee gereden dus probeer het nu weer (scheelt toch 100€)
@ citrofenwick: Ik heb de orginele HRC gehouden wel vind ik het pedaal voor mooi wat telaag zitten, volgend weekend ga ik naar de Nurburgring en afhankelijk van hoe dat bevalt zal ik wel/geen grotere HRC nemen.
Zo de zomervakantie zit er nu echt op! Na nog een kleine week bij de Nurburgring is het normale leven weer begonnen.
Heb me ook bij de Nurburgring prima vermaakt, omdat de baan ook wat dagen dicht was heb ik ook voor het eerst in 3 jaar de omgeving wat beter gezien dat is erg mooi rijden en kijken.
Maar het belangrijkste was natuurlijk het rijden! ook dat ging weer prima, ik heb zelf "maar" 4 rondes gereden maar het was voldoende om genoeg plezier te hebben. Dit keer niet zoeel foto's maar wel een filmpje van mijn 1e rondje van dat weekend. qua tijd niet veel bijzonders(10.17 vs 9:28 begin dit jaar) maar wel mooie beelden van een verken rondje. Ook was mijn vader voor het eerst mee en heeft hij ook zijn 1e ronde gereden.