rijp voor de sloop (totall Loss) of toch nog rijden?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

ik heb de op een na hoogste bieden ook maar ff gemaild, voor het geval dat de hoogste afzegt en de verkoper contact opneemt met hem...
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

bad_my84 wrote:ik heb de op een na hoogste bieden ook maar ff gemaild, voor het geval dat de hoogste afzegt en de verkoper contact opneemt met hem...


die had ik ook al gemailt, maar dat maakt niet uit, beter een keer teveel als een keer te weinig vind ik in dit geval.
Ik zou me echt genaaid voelen als ik zo'n auto zou kopen en het er niet bij zou worden verteld.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Browny wrote:
bad_my84 wrote:ik heb de op een na hoogste bieden ook maar ff gemaild, voor het geval dat de hoogste afzegt en de verkoper contact opneemt met hem...


die had ik ook al gemailt, maar dat maakt niet uit, beter een keer teveel als een keer te weinig vind ik in dit geval.
Ik zou me echt genaaid voelen als ik zo'n auto zou kopen en het er niet bij zou worden verteld.


Daar heb je helemaal gelijk in. Maar je schreef dat je naar de hoogste bieder had gemaild, dus ik d8, laat ik eens een goede daad doen en die andere ook mailen. Maja, bleek dus overbodig
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Zucht,........

We kunnen ook de verkoper mailen om onze excuses aan te bieden.......

Per slot van rekening is hij degene die een MOOIE AX van de autopers heeft gered.....anders was er inmiddels niets meer van over,.....en aangezien AXjes niet meer worden gemaakt is het toch prettig als je er toch weer 1 op de weg kan zetten.

Wat mij betreft is de man een held......en volgens mij is de schade goed opgelapt......zo niet dan zal hij hem niet zo makkelijk kunnen verkopen.....

Cheers,
R.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Rock's wrote:Zucht,........

We kunnen ook de verkoper mailen om onze excuses aan te bieden.......

Per slot van rekening is hij degene die een MOOIE AX van de autopers heeft gered.....anders was er inmiddels niets meer van over,.....en aangezien AXjes niet meer worden gemaakt is het toch prettig als je er toch weer 1 op de weg kan zetten.

Wat mij betreft is de man een held......en volgens mij is de schade goed opgelapt......zo niet dan zal hij hem niet zo makkelijk kunnen verkopen.....

Cheers,
R.


Je hebt absoluut gelijk! Het is een ax-redder. Ik vind het ook een mooie ax. Maar ik vind wel dat ie het erbij moet melden dat het een (ex)schadeauto is, das het enige, en dat is ie waarschijnlijk niet van plan.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Kijk naar het dak o pde marktplaats advertenties... Daar zit duidelijk nog een deuk in. En let alleen al op welke hoeken de foto's gemaakt zijn!!! Dit is echt een oplichter, want als hij helemaal opgelapt zou zijn is hij een mongool als hij hem voor 1250 te koop zet!
Freude am Fahren.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hij is niet 100% oneerlijk

alleen lullig als je er pas achter komt als je daar bent dat het een schade bak is
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Rock's wrote:Zucht,........

We kunnen ook de verkoper mailen om onze excuses aan te bieden.......

Per slot van rekening is hij degene die een MOOIE AX van de autopers heeft gered.....anders was er inmiddels niets meer van over,.....en aangezien AXjes niet meer worden gemaakt is het toch prettig als je er toch weer 1 op de weg kan zetten.

Wat mij betreft is de man een held......en volgens mij is de schade goed opgelapt......zo niet dan zal hij hem niet zo makkelijk kunnen verkopen.....

Cheers,
R.


Aad, ik denk dat je wel anders had gepiept wanneer jij dolverliefd 200 Km had gereden en er vervolgens achter was gekomen dat je verliefd bent geworden op een kromme AX waar je niet normaal in kunt rijden. Ik vind het uiterst asociaal om zoiets cruciaals er niet bij te vermelden. :evil: Kijk als de auto echt netjes opgeknapt is dan lijkt het me geen probleem.

Waarschijnlijk heb je niets beters te doen dan andermans auto af te kraken, maar voor alle duidelijkheid, als iemand deze AX wil kopen, zal hij hem toch van beide kanten kunnen bekijken voordat hij hem koopt ( maar dat was vast niet bij je op gekomen, slimmerik )


Geeft aan dat hij hem niet gerepareerd heeft. En dit ook:

Een weekje terug heeft mijn broertje de auto nog zien staan en er heeft er bij staan kijken. En hij reed gewoon rond met de opgelopen schade. Als je benieuwd bent naar de km stand die was rond de 145.000 km als ik me dat goed herinnert. En het lijkt me geen fijne kerel om ruzie mee te krijgen want het zijn best duistere gasten.


Aad, ik wens je veel plezier met de aankoop en je nieuwe vriend! Je bent een goeie gozer maar wel erg na?ef! (of zou Aad ons lopen te 'fokken') :wink:

Laten we deze advertentie maar gewoon voor wat het is en hopen dat deze AX beland bij een soort van Sander of Ralph type die hem weer weet op te knappen.

Ben het trouwens wel met je eens dat we die verkoper niet zo lastig hoeften te vallen. Zijn onze zaken ook niet!

De enige echte held dat is... :wink:
|
|
|
v
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Rob GT wrote:
Aad, ik denk dat je wel anders had gepiept wanneer jij dolverliefd 200 Km had gereden en er vervolgens achter was gekomen dat je verliefd bent geworden op een kromme AX waar je niet normaal in kunt rijden. Ik vind het uiterst asociaal om zoiets cruciaals er niet bij te vermelden. :evil: Kijk als de auto echt netjes opgeknapt is dan lijkt het me geen probleem.

Waarschijnlijk heb je niets beters te doen dan andermans auto af te kraken, maar voor alle duidelijkheid, als iemand deze AX wil kopen, zal hij hem toch van beide kanten kunnen bekijken voordat hij hem koopt ( maar dat was vast niet bij je op gekomen, slimmerik )


Geeft aan dat hij hem niet gerepareerd heeft. En dit ook:

Een weekje terug heeft mijn broertje de auto nog zien staan en er heeft er bij staan kijken. En hij reed gewoon rond met de opgelopen schade. Als je benieuwd bent naar de km stand die was rond de 145.000 km als ik me dat goed herinnert. En het lijkt me geen fijne kerel om ruzie mee te krijgen want het zijn best duistere gasten.


Aad, ik wens je veel plezier met de aankoop en je nieuwe vriend! Je bent een goeie gozer maar wel erg na?ef! (of zou Aad ons lopen te 'fokken') :wink:

Laten we deze advertentie maar gewoon voor wat het is en hopen dat deze AX beland bij een soort van Sander of Ralph type die hem weer weet op te knappen.

Ben het trouwens wel met je eens dat we die verkoper niet zo lastig hoeften te vallen. Zijn onze zaken ook niet!



Ik heb zojuist even bij VW en bij Opel gekeken,...... van de 13000 auto's die aangeboden worden is er geeneen waarbij staat dat het een voormalige schadebak is geweest.... dat soort dingen zet je er niet bij, zeker niet als hij netjes is opgelapt,........het verkoopt nl niet zo goed.
Op de foto's zie ik geen schade, dus hij is volgens mij prima opgelapt.
200km voor niets rijden is niet leuk,.... maar die overweging moet je nemen voordat je er naartoe gaat rijden....... tsja,...het kan altijd tegenvalen.
Euh,....nee..... ik zit niet te fokken, maar ik denk dat er te snel en te heftig gereageerd is,.....en mogelijk is de auto te snel totall los verklaard..... ik vond het niet rechtvaardig om die man in de weg te zitten die mogelijk veel uren in die wagen heeft gestoken om hem weer netjes te krijgen.
Eerst zien, en proefrijden .........en dan kopen......en ook ........eerst kijken en dan zeiken :wink:

En mogelijk heeft hij hem niet opgelapt, maar dat zou je dan toch wel moeten zien,.......
Of hij heeft hem cosmetisch opgelapt terwijl hij nog gewoon krom is en er een gapend gat in het blokkie zit.......
In dat geval moet en we mogelijke kopers waarschuwen :lol: ..... jah,..jullie hebben ook wel een beetje gelijk :wink:

Ach,.......zo heb ik ook mijn lesjes geleerd......en ik zou een extra hoofdstuk met aankooptips kunnen toevoegen aan de How to aankopen van een AX :wink: :? :cry:


Cheers rakkers,.........we hebben allemaal een beetje gelijk :fluffle
Last edited by Rock's on FriFeb18, 2005 6:24:39 PM, edited 1 time in total.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

overigens is het van die man niet echt aardig dat hij niet terugmaild.. en geen reactie geeft aan de telefoon..

ik heb namelijk serieus geboden.. maar dan mijn ax inruilen met bijbetaling.. (mits de reparatie goed is uiteraard!!) maar ik krijg geen gehoor!

beetje jammer..
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

kan iemand deze topic even omkatten in "verkopen van een schadebak" ipv Gonnie's :lol: :wink:


OOW,.....ik bedenk mij opeens,........stel nou dat iemand deze blitse wagen koopt, ....en lid wordt,.......en vervolgens een hoop gezeik met deze wagen krijgt..... omdat het een ex-schadebak is,....... dan zal hij mij openlijk vervloeken.........euh,.....denk ik,.......denk je niet ?...... :oops:

:twisted:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

aad,

als ik m zou kopen en ik merk dat het een **** bak is.. dan kom ik je persoonlijk opzoeken :D :lol:

misschien doe ik dat ook wel als hij goed rijdt
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

q01z wrote:aad,

als ik m zou kopen en ik merk dat het een **** bak is.. dan kom ik je persoonlijk opzoeken :D :lol:

misschien doe ik dat ook wel als hij goed rijdt


Dan gooi ik wel een paar wielspacers naar je harses :lol: :wink: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Rock's wrote:
Dan gooi ik wel een paar wielspacers naar je harses :lol: :wink: :lol:


is goed, schroef ik ze daarna wel onder mn AX ;)

we zijn wel erg ver offtopic aan het raken trwns.. arme Gonnie
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

tja ik kwam de vorige eigenaar van mijn kadett ook tegen die hem 9 jaar geleden had geimporteert.. deze kon mij ook vertellen dat hij hem weg had gedaan wegens schade aan het achterste zijscherm.. maar dit is zeer profesioneel gemaakt en je ziet er echt helemaal niks meer van hij is zelfs helemaal opnieuw opgespoten .. toen.. dus ja .. schade bak hoeft niet altijd erg te zijn maar ja.. toen mijn kadett schade had gereden was ie misschien 4 a 5 jaar oud.. dan willen mensen er nog wel eens geld in stekken als een auto zo oud is maar ja is een auto 10 jaar oud .. dan wil het nog wel eens op de beunhaas manier worden gemaakt.. en dat is nou juist fout....
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Jongens waar gaat dit heen met dit topic :?: Ik lees in de titel dat 'ie weg mag,
is dit inderdaad het geval want dan verwijder ik 'em NU.
Dit was wel een beetje errug off-topic hoor :( Allemaal wel een beetje op letten please.
Alvast bedankt namens het mdoer-ettertje hier :wink:


nee mag voorlopig niet weg /edit Joost
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Post Reply