grietje wrote:Tis type2/3 dus toerenteller is opzich heel makkelijk. Op de sloop eentje uit een AX halen met DIS bobine en dan kan je hem zo in je auto zetten, plug and pray
Hoef ik dan geen kabeltjes te trekken?
als het goed is niet nee.
Dan is het idd heel erg makkelijk Zal eens gaan kijken op de sloop. Wat is daar ongeveer de prijs van?
Dat is per sloop heeeel erg verschillend geen idee dus!
En het is wel Citroën natuurlijk he, dus er is een kans dat het toch geen plug and pray is Maar anders hoef je maar 1 draadje te trekken, ook niet de moeite hoor haha.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heb m vorige week al mooi in de was gezet Heb er slechts 4,5 uur over gedaan
Maar toch kun je het hier op de parkeerplaats zien wanneer je m vergelijkt met de andere auto's. De regendruppels rollen er mooi weer af
Netjes heur, kan ik van mijn 1.1'tje niet zeggen... Kom vrolijk naar de meeting, we blijven wel langer dan 4,5 uur, zeker als jij onze karretjes in de was gaat zetten. Willen wij wel klussen (niet?)
Pgoddijn wrote:Kom vrolijk naar de meeting, we blijven wel langer dan 4,5 uur, zeker als jij onze karretjes in de was gaat zetten. Willen wij wel klussen (niet?)
Naar de meeting kom ik zowieso wel En nog wel vrolijk ook
Maar wat moet ik dan verstaan onder klussen?
Habo wrote:Maar wat moet ik dan verstaan onder klussen?
Gewoon, alle vormen van werkzaamheden (aan de AX) waar gereedschap bij benodigd is.
Ooh, dan maak ik wel effe een mooi lijstje (te beginnen met mn to do lijstje) haha
Heb nog van alles in de planning, maar kan mn onderschrift niet langer maken
Onder andere:
- Kleppen stellen
- Injectiehuis schoonmaken
- Spiegeltjes in carosseriekleur
En er komen vast nog wel wat ideeen bij
Moet zeggen, sleutelen (of gewoon bezig zijn) aan de AX is echt enorm verslavend. Maar het is (jammer genoeg) wel nog even wachten op een set nieuwe euries...
Pgoddijn wrote:Vakantiegeld alweer helemaal op? Zelfde probleem .
Maar ik stelde voor dat wij gingen sleutelen aan jouw auto terwijl jij onze auto's ging waxen
Yep, ben nu al weer helemaal door mn vakantiegeld heen
Auto's? Hoe lang wil je blijven dan?
Maar klinkt goed Hopelijk is het weer dan wel beter als vandaag, dit is gewoon belabberd
O ja, wou nog even melden dat de knipperpook ook naar links af en toe niet terug gaat, en naar rechts af en toe weer wel
Terwijl hij eerst naar links wel uit ging, en naar rechts niet
Mastenhose wrote:De afslagpal van je stuur zal niet helemaal goed meer zijn denk ik!
Heb net nog even zitten kijken, denk dat de veertjes aan de pal gaar zijn. Lijkt me stug dat zo'n palletje door gaat. Hoeveel km had die auto ook weer gedaan? Die GTI heeft er ruim 200.000 km op zitten en die doet het nog prima
Mastenhose wrote:De afslagpal van je stuur zal niet helemaal goed meer zijn denk ik!
Heb net nog even zitten kijken, denk dat de veertjes aan de pal gaar zijn. Lijkt me stug dat zo'n palletje door gaat. Hoeveel km had die auto ook weer gedaan? Die GTI heeft er ruim 200.000 km op zitten en die doet het nog prima
alsof t aantal KM's daarvoor uitmaakt
Sterker, hoe meer kms op de klok hoe meer langen stukken die reed en hoe minder die de knipper gebruikt? Daarbij is t een plasticje dus 1x te hard rammen en t breekt af. Dus 1 of 2 ton maakt daar niet zoveel bij uit
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).