@master-arnie: vanmiddag achterbak bekleding ff uit m'n oude AX opgehaald. Ligt inmiddels klaar.
('t is idd (helaas?) donkergrijs. Hopelijk geen probleem?)
Vanaaf nog ff toegangskaarten gehaald. Da's dus ook weer geregeld.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ik zal morgen wel zo'n beetje heel de dag daar rondzwerven.
aangezien het voor onze deur allemaal gebeurt, kunnen we helaas niet in en uitlopen om spullen klaar te leggen en zetten.
Het hele event duurt tot een uurtje of half 8, maar ik denk wel dat ik iets kan regelen dat we toch de loods in kunnen.
Hierbij wil ik ook ff een paar 06 nummers neerzetten, voor de handigheid of als je wilt afspreken of iets nodig hebt of gewoon zin hebt om dom te lullen zegt maar...
Was een leuke meeting maar ik zat eral vanaf half 10 en was best wel behoorlijk op, dus ik ben maar wat vroeger weggegaan wel jammer van de BBQ maar de volgende keer zal ik aanwezig zijn
eekthecat wrote:ey was een geslaagd evenement maar helaas konden wij 's avonds niet bbqen. helaas.
p.s. zat jij in die dragracer gertjuh.
Was idd heel leuk om eens wat clubbers in 't echt te ontmoeten.
Echter enorm balen dat ik de BBQ alsnog heb moeten afzeggen wegens spontaan geveld worden door een pittige migraine-aanval.
Ik had me er zo op verheugd! Echt super jammer.
@Eek: ook toF om elkaar zo onderweg eens tegen te komen!
@ Arn?: Achterbak bekleding blijft gewoon voor je gereserveerd liggen hoor. Ik ga proberen er de 22ste ook bij te zijn in Nieuwegein.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
eekthecat wrote:ey was een geslaagd evenement maar helaas konden wij 's avonds niet bbqen. helaas.
p.s. zat jij in die dragracer gertjuh.
Was idd heel leuk om eens wat clubbers in 't echt te ontmoeten.
Echter enorm balen dat ik de BBQ alsnog heb moeten afzeggen wegens spontaan geveld worden door een pittige migraine-aanval.
Ik had me er zo op verheugd! Echt super jammer.
@Eek: ook toF om elkaar zo onderweg eens tegen te komen!
@ Arn?: Achterbak bekleding blijft gewoon voor je gereserveerd liggen hoor. Ik ga proberen er de 22ste ook bij te zijn in Nieuwegein.
Zekers we moesten helaas aleen vroeg weg volgende keer beter
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.