Pgoddijn wrote:Als journalist hoef je niet te lezen, als je maar kunt schrijven .
dat zal wel zo zijn en zo wezen, maar als je niet kan schrijven kan je ook niet lezen (qoute van meneer wijdbeens)
Meneer Wijdbeens moet z'n benen bij elkaar houden; komt er ook niet zoveel poep uit...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Ik wil er nog een zwarte skirtset op. Als die er opzit en jij je speedlines zal hebben zouden onze axjes nog eens redelijk op elkaar kunnen gaan lijken
citrofenwick wrote:Ik wil er nog een zwarte skirtset op. Als die er opzit en jij je speedlines zal hebben zouden onze axjes nog eens redelijk op elkaar kunnen gaan lijken
dat vind ik alleen maar leuk!!
laten stralen.... oei wat mooi! De eerste staat al in de grondverf!!!! (ik moet alleen nog wel een beetje plamuren.... sommige delen zijn niet zo glad...)
Mooie wieltjes Vince, ben benieuwd hoe ze zijn als je ze gespoten hebt. O en zeg tegen je buurman dat het van jouw huis naar het mijne 111 km is en dat ik daar volgens TomTom 1.10 uur over doe
Bossie wrote:Mooie wieltjes Vince, ben benieuwd hoe ze zijn als je ze gespoten hebt. O en zeg tegen je buurman dat het van jouw huis naar het mijne 111 km is en dat ik daar volgens TomTom 1.10 uur over doe
als ik dat zeg.... dan gaat ie weer helemaal door het lint
Pgoddijn wrote:Netjes! Ben benieuwd hoe het gaat staan, maar ook hoelang je erover gaat doen. Maar... Plamuur op een velg???
spuitplamuur! om de ergste stukken mooi glad te krijgen.
Maar ik ga er wel lang overdoen hoor. Ik hoop dat ik zaterdag de eerste velg af heb...
Pgoddijn wrote:Netjes! Ben benieuwd hoe het gaat staan, maar ook hoelang je erover gaat doen. Maar... Plamuur op een velg???
heb die velgen van Joost afgelopen winter opgeknapt en ook gewone plamuur gebruik. Gaat prima en het zit ook nog steeds.
plamuur gaat inderdaad prima!
Maar ik ga de velgen toch laten coaten. Ik wil ook nog even kijken hoe duur polijsten is Dat lijkt me ook nog erg gaaf...
Het is zoveel werk, en kost me zoveel geld aan spuitbussen dat ik het beter kan laten coaten. kost waarschijnlijk net zoveel en ziet er zeker weten beter uit...
ohja en effe een update.... ik heb mijn benzine filter inmiddels ook vervangen en de benzineslangen onder de kap... die waren zo slecht dat ik de benzine door de slang heen kon ruiken
Na wat rekenwerk ben ik er achter gekomen dat als ik door was gegaan met zelf spuiten en schuren en aantrutten, dat ik dan duurder uit was geweest en ook waarschijnlijk een stuk slechtere kwaliteit qua afwerking....
Dus
Kleurcode 9913+bl
nice of niet?!?!
en dat alles voor 220 euro..... das geen geld toch? Bij Kriek Poedercoatings in Alphen aan den rijn!
Ik ben er erg blij mee! Ik heb alleen heel erg getwijfeld over de kleur. Eerst was ik nog tussen de RAL 9022 en RAL 9023 (lichtgrijs en donkergrijs)
Maar toen ik deze kleur zag dacht ik dat het de goede zou zijn....
er zit alleen een beetje blauw in en ik heb eigenlijk nog geen flauw idee hoe het onder mijn auto gaat staan...
Ik twijfel nog een beetje.