J5 wrote:@citrosanfan: ik werk in industrieterrein "Dever" ( C&A) en woon vlakbij voetbalvereniging Quick Boys. Waar het Ned. elfal altijd traint. Weet niet of je daar een beetje bekend bent?
Quick Boys weet ik wel te vinden! daar parkeert 1 van onze chauffeurs zijn vrachtwagen altijd, op de strook!
We zijn er net mee op vakantie geweest en dat is heeeeeeel goed bevallen. Moest kiezen of SAXO eruit of AX. 3 auto's is toch een beetje teveel van het goede. AX blijft.
Ja, dat was ik. 's-ochtends was ik onder de indruk toen ik jullie AX aan zag komen en daardoor vergat ik naar het kenteken te kijken. Geweldig ding zeg. 's-avonds zat ik met m'n gedachten nog een beetje bij m'n werk en zag ik je te laat. Kon toen nog wel ontdekken dat het kenteken begon met GV-JJ. Had al wel het vermoeden dat het om jouw of paulus zou kunnen gaan.
Volgende keer gewoon toeteren. Zal ik ook doen.
btw, ik zit net in de ledenlijst in het register te kijken en zie dat je account nog niet is geactiveerd, zal ik dat dan maar even doen?
als het goed is heb je namelijk een e-mail gehad maar er kan ook aan mijn kant al iets fout gegaan zijn, je bent (helas) niet de eerste die de bevestigings mail niet heeft gehad
Vandaag wilde ik even rustig wat spulletjes uit m'n slopert halen.
Rustiek plaatje.
Nu kwamen Cindy en Paul even helpen. Nou je weet niet wat je meemaakt als Cindy de kans krijgt om te slopen.
Ik knipperde een keer met m'n ogen en ...........
Heel leerzaam, maar bovenal heel gezellig.
@ cindy & paul bedankt voor het helpen.
Ik ben sinds vandaag AX-loos. Heb net m'n AX verkocht.
Ik heb nog geen idee of er weer een AX voor terug komt. Er komt wel weer een kleintje voor in de plaats maar wat weet ik nog niet.
J5 wrote:Ik ben sinds vandaag AX-loos. Heb net m'n AX verkocht.
Ik heb nog geen idee of er weer een AX voor terug komt. Er komt wel weer een kleintje voor in de plaats maar wat weet ik nog niet.