Nog een rijtje punten met invloed op wat er in je motortje gebeurt:
Lucht: Vacu?mslangen: allemaal nog goed en goed aangesloten? (ivm valse lucht)
Elektronica: Lambdasonde en de nodige stekkers: nog okee? (lambdasonde geeft info aan ECU om het mengsel te regelen o.b.v. de verbrandingsgassen)
Bougies: De goede gebruikt en goed aangedraaid (recht en goed vast, dus positie okee en geen valse lucht)?
ECU zelf kan ook kapot. Een slopertje kan uitkomst bieden.
Bij een defect ontstekingsmoduul kom je vaak ook een versleten bobine tegen (te constateren door meten van een (te) groot amperage (te veel stroomverbuik dus). De wegenwacht meet dat in een paar tellen op de vluchtstrook van de snelweg (eigen ervaring

Accu/dynamo: geven die goede voltages af? (Mijn dynamo is ook al vervangen).
Brandstof: benzinepomp, benzinefilters? Zie ook het raar maar ware punt over een lekke dop op de tank waardoor water in de tank lekte. De pomp moet je even kunnen horen brommen als je de auto op contact zet. Kan ook wel weer iets lulligs zijn als een stekkertje.
Her en der op deze site vind je wel mogelijkheden. Gegeven dat je al veel hebt geprobeerd, en dus aan behoorlijk veel onderdelen hebt gezeten: heb je alles weer 100% goed in elkaar gezet? Geen afdichtingen beschadigd? Het kan natuurlijk wel zijn dat er iets kapot is gegaan waar je nog niet mee bezig bent geweest, maar het komt vaker voor dat bij het inbouwen iets misgaat. Volgens mij is het iets heel lulligs. Kost veel tijd om te vinden, achteraf kan je je wel voor de kop slaan. Heel veel succes toegewenst!