Roel alias citro-power (Fiat Palio Weekend 1.6 16v)
Moderator: webmasters
-
- AX Master
-
- AX Master
-
- AX Master
citro-power wrote:zelf heb ik niks, de tegenpartij ook niet. Alleen blik schade. Ik moet een koplamp hebben en de bevestiging voor de voorbumper. Ga straks naar een sloop om de onderdelen te halen voor 20 euro.
heb je Leon nog gebeld misschien had die het nog wel liggen???
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Master
-
- AX Master
Zo autootje rijdt weer!!! Heb gisteren een nieuwe koplamp en grill van de sloop gehaald en ben gaan knutselen. Het heeft me 3 uur gekost om met 2 man mijn voorbumper er weer op te krijgen!!! Die gaat er dus echt nooit meer vanaf. Alles was behoorlijk verbogen maar hij zit nu met Tie-raps en een paar schroefjes vast.
Ik heb nu alleen twee verschillende koplampen, een halogeen en een gewone (oudere). Maakt dit iets uit bij de APK-keuring?
Ik heb nu alleen twee verschillende koplampen, een halogeen en een gewone (oudere). Maakt dit iets uit bij de APK-keuring?
citro-power wrote:Zo autootje rijdt weer!!! Heb gisteren een nieuwe koplamp en grill van de sloop gehaald en ben gaan knutselen. Het heeft me 3 uur gekost om met 2 man mijn voorbumper er weer op te krijgen!!! Die gaat er dus echt nooit meer vanaf. Alles was behoorlijk verbogen maar hij zit nu met Tie-raps en een paar schroefjes vast.
ja lichten moeten even fel zijn als ik me niet vergis!
-
- AX Master
-
- AX Master
citro-power wrote:Zo, ik heb gisteren de stootlijsten verwijderd. Het zit er nu een stuk beter en sportiever uit. Is trouwens helemaal niet zo veel werk. Alleen die lijmresten zijn lastig te verwijderen.
heb je het woord Thinner weg gehaald???
ik verbaasde me er al over zo slecht voor je LAK
-
- AX Master
NU je auto weer helemaal in orde is -->
heb je nog interesse in de velgen ? Zo te lezen was t niet zon dure reparatie...
Er zijn wel reacties geweest maar die kerel had geen tijd om te komen kijken
laat maar horen
ax powah
Zo autootje rijdt weer!!! Heb gisteren een nieuwe koplamp en grill van de sloop gehaald en ben gaan knutselen. Het heeft me 3 uur gekost om met 2 man mijn voorbumper er weer op te krijgen!!! Die gaat er dus echt nooit meer vanaf. Alles was behoorlijk verbogen maar hij zit nu met Tie-raps en een paar schroefjes vast.
heb je nog interesse in de velgen ? Zo te lezen was t niet zon dure reparatie...
Er zijn wel reacties geweest maar die kerel had geen tijd om te komen kijken
laat maar horen
ax powah
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master
-
- AX Master
Veel plezier ermee, ff uitrekenen welke banden er max opkunnen voor en dan goedkope 2de hansjes uitzoeken, kosten je ongeveer 75 euro voor 4 excl 10 euro uitbalanceren, geen geld wel dan!!
De banden die er nu opliggen zijn achter wel gebalanceert en voor niet, omdat ik toen super veel haast had maja.... kga nog ff kijken voor t laatste velgdopje voor je!!
Veel plezier ermee!
ax powah
De banden die er nu opliggen zijn achter wel gebalanceert en voor niet, omdat ik toen super veel haast had maja.... kga nog ff kijken voor t laatste velgdopje voor je!!
Veel plezier ermee!
ax powah
Mzzls Geert
-
- AX Master
-
- AX Master