Saxo VTS/VTR?
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Re: Saxo VTS/VTR?
Hij zit in ieder geval niet vol deuken en/of vol met niet-originele onderdelen, en het is ook al geen 1.1 waar een 16v in is gelepeld ofzo dus wat dat betreft is ie in een prima staat.. Die paar kleine defectjes, dat is niet het eind van de wereld toch?
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Nee, niet echt. Alleen jammer dat het de rest van m'n spaarcentjes kost...
Maar als iedereen zegt dat ik een goede, redelijk geprijsde koop heb gedaan, zelfs mét die extra kosten, dan ben ik heel tevreden.
Maar als iedereen zegt dat ik een goede, redelijk geprijsde koop heb gedaan, zelfs mét die extra kosten, dan ben ik heel tevreden.
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
Okee, even back on topic, voor toekomstige VTS/VTR zoekers.
Hoe zit het nou toch in vredesnaam met die uitrusting?
Ik heb nou wel die 16v, maar ik heb geen enkel idee wat er nou wel of niet op hoort te zitten...
Ik heb nou wel die 16v, maar ik heb geen enkel idee wat er nou wel of niet op hoort te zitten...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
Na je mooie aankoop hadden we gehoopt dat jij dat ons kon vertellenWheelnut wrote:Okee, even back on topic, voor toekomstige VTS/VTR zoekers.
Citroën AX GT '90 & Citroën Saxo 1.4 SX Tropical 5-deurs
Inderdaad, ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar heb geen idee van uitrustingsniveau's
Ik weet ongeveer wel wat ík erop heb zitten, maar ik heb geen idee of dat ook klopt...
Ik heb:
-Electrische ramen
-Electrische spiegels met in kleur meegespoten kapjes
-CV, maar geen AB
-Stuurverkrachting
-Toulouse velgen
-Velours bekleding
-1 airbag
*edit*
Oh, en ABS ook nog!
Ik heb:
-Electrische ramen
-Electrische spiegels met in kleur meegespoten kapjes
-CV, maar geen AB
-Stuurverkrachting
-Toulouse velgen
-Velours bekleding
-1 airbag
*edit*
Oh, en ABS ook nog!
Volgens mij waren er ook opties, zoals de 15 inch indianapolis velgen, airco en afstandsbediening op de CV.
Maar zeker weten doe ik dat niet
Wat zegt autoweek?
Maar zeker weten doe ik dat niet
Wat zegt autoweek?
-
- AX super weirdo
en je had nog airco kunnen hebben
Degene met airco had ook nog achterlijke lampjes in de grille, een brulpijp, en hij was verlaagd...
Hier kan je alle modellen Saxo zien:
http://aebergon.perso.neuf.fr/Citroën/page_Citroën.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan je ook zien hoe het interieur eruit ziet en welke opties.
http://aebergon.perso.neuf.fr/Citroën/page_Citroën.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan je ook zien hoe het interieur eruit ziet en welke opties.
-
- AX super weirdo
Haha, de '91 AX "Saxo"..
Maar heb t idee dat die lijst niet compleet is...
Maar heb t idee dat die lijst niet compleet is...
Ik bedoelde niet een specifiek exemplaar, alleen dat airco ook een optie was op de Saxo..Wheelnut wrote:Degene met airco had ook nog achterlijke lampjes in de grille, een brulpijp, en hij was verlaagd...
Ik weet het, ik heb er meerdere gezien.
Diegene waar ik mijn Saxo van gekocht heb had nog een bijna identiek exemplaar staan, en die had wél airco.
Maar die had me nog meer gekost om normaal te maken...
*edit*
Die lijst is zo te zien alleen van "speciale" modellen. Actiemodelletjes dus.
Een VTS staat er dus niet tussen. (En de immer populaire AX First (Impression) schittert ook door afwezigheid...)
Diegene waar ik mijn Saxo van gekocht heb had nog een bijna identiek exemplaar staan, en die had wél airco.
Maar die had me nog meer gekost om normaal te maken...
*edit*
Die lijst is zo te zien alleen van "speciale" modellen. Actiemodelletjes dus.
Een VTS staat er dus niet tussen. (En de immer populaire AX First (Impression) schittert ook door afwezigheid...)