CitroMobile: 1 & 2 mei 2010.
Moderators: Browny, webmasters
-
- profiel verwijderd
-
- AX Master
citrobeurs/MOBILE
Vondt het erg leuk om het een keer mee temaken de CITROMOBILE.
bedankt voor de gezelligheid, hoop dat de snoepjes gesmaakt hebben.
Gr.MrBBQ
bedankt voor de gezelligheid, hoop dat de snoepjes gesmaakt hebben.
Gr.MrBBQ

Saxo style is sexy style....
-
- profiel verwijderd
Re: citrobeurs/MOBILE
Nu nóg buikpijn.....MrBBQ wrote:bedankt voor de gezelligheid, hoop dat de snoepjes gesmaakt hebben.

-
- Archivaris
Het was weer een super weekend! Enigste wat dit jaar echt naatje was dat was het weer... Zaterdag nog een klein beetje zon maar vandaag echt alleen maar regen... Gelukkig maakt de gezelligheid bij de stand alleen al een heel hoop goed.
Iedereen weer bedank voor de gezelligheid en al het lachen, gieren, brullen. Op naar volgend jaar zou ik zeggen... (kan ik tenminste gewoon foto's maken zonder angstvallig m'n camera in m'n tas te houden zodat hij niet verzuipt...)
Iedereen weer bedank voor de gezelligheid en al het lachen, gieren, brullen. Op naar volgend jaar zou ik zeggen... (kan ik tenminste gewoon foto's maken zonder angstvallig m'n camera in m'n tas te houden zodat hij niet verzuipt...)

wat een super weekend.. ik hou van Citromobile! (bijna) alleen maar leuke Citroën mensjes en overal gezelligheid en leuke clubs

ik werd bij onze vrienden van de 2cv stichting in die jurk gehesen.. heb gezongen bij een fransoos, gedanst met een man met harmonika en verder vooral heel veel mooie dingen gezien en gezelligheid beleefd

het op/afbouwen gaat ons ook al steeds beter af.. en de AXclub is er elk jaar weer met meer hardwerkende mensen

Het was weer super!
Vandaag een stuk rustiger dan zaterdag. Maar zeker niet minder gezellig.
Namens de organisatie van Citromobile en Citroën Contact alle clubleden die hebben geholpen met op en afbouwen enorm bedankt!
Namens Citroën Nederland werd ons alvast heel plezier gewenst met onze trip naar het Conservatoire volgende maand.
Tussen de foto's van MartijnAZU kwam ik nog enkele leuke foto's tegen:
http://62.95.94.132/gallery/album129/54_G?full=1
http://62.95.94.132/gallery/album129/70_G?full=1
http://62.95.94.132/gallery/album129/67_G?full=1
Vandaag een stuk rustiger dan zaterdag. Maar zeker niet minder gezellig.
Namens de organisatie van Citromobile en Citroën Contact alle clubleden die hebben geholpen met op en afbouwen enorm bedankt!
Namens Citroën Nederland werd ons alvast heel plezier gewenst met onze trip naar het Conservatoire volgende maand.
Tussen de foto's van MartijnAZU kwam ik nog enkele leuke foto's tegen:
http://62.95.94.132/gallery/album129/54_G?full=1
http://62.95.94.132/gallery/album129/70_G?full=1
http://62.95.94.132/gallery/album129/67_G?full=1
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- AX Master
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
Mooie fotos zitten er tussen!
Ik was echt bagger slecht dat weekend. Ziek, zwak en misselijk, over-stressed en paar nachten niet geslapen.
maar ik moest wel mee, dus ben wel gegaan.. Maja in 3 uur de beurs over is echt te weinig. Sorry voor mijn chaggoheid!
henk: vooral jij, sorry voor mn reactie over de boeken! Je auto stond er goed bij! gave GT
Michel: 3 dubbel bedankt uiteraard voor de boeken en geldjes van de spatlapjes. Heb je die nu ontvangen?
Marco: Je AX staat er nog steeds goed bij! Jammer dat ik je niet ff gesproken heb.
Raoel: Was ff gezellig! Nog een klepveertang gevonden?
Vincent: Leuk je weer ff gezien te hebben
AX team: XTR vond ik eigenlijk een erg leuk idee wb milieu, mooi neergezet op die 'rotsen'. Marc: mooie nieuwe banners hoor!
Ik was echt bagger slecht dat weekend. Ziek, zwak en misselijk, over-stressed en paar nachten niet geslapen.
maar ik moest wel mee, dus ben wel gegaan.. Maja in 3 uur de beurs over is echt te weinig. Sorry voor mijn chaggoheid!
henk: vooral jij, sorry voor mn reactie over de boeken! Je auto stond er goed bij! gave GT
Michel: 3 dubbel bedankt uiteraard voor de boeken en geldjes van de spatlapjes. Heb je die nu ontvangen?
Marco: Je AX staat er nog steeds goed bij! Jammer dat ik je niet ff gesproken heb.
Raoel: Was ff gezellig! Nog een klepveertang gevonden?
Vincent: Leuk je weer ff gezien te hebben

AX team: XTR vond ik eigenlijk een erg leuk idee wb milieu, mooi neergezet op die 'rotsen'. Marc: mooie nieuwe banners hoor!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
jammer dat ik jou nou net gemist heb dan :d Foto van de spatters ?Johannus wrote:Romy bedankt voor het kentekenmapje! Is echt super!
Verder michel bedankt voor de spatlappen en ik begreep dat ik daar romy ook voor moest bedankenZe staan erg mooi!

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).