Nee, het ging echt heel k*t...HellDuke wrote:En Mr Bean, is het gelukt ben je geslaagd?Morgenvroeg heb ik praktijkexamen, hoop dat ik onderhand slaag...
Wat doe ik voor de kost !? (of welke studie)
Moderators: Rock's, webmasters
-
Ax_Dude
- AX liefhebber

Van dit bericht klopt de hele zooi ookal weer niet meer... Nog maar eens op zoek naar ander werk-->een slechte rug is dikke kl*te!!!

Last edited by Ax_Dude on FriMay21, 2004 1:51:51 PM, edited 1 time in total.
Ik ben 2e jaars student Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool INHOLLAND Alkmaar, opleiding duurt 3 jaar dus heb nog een jaartje te gaan.
Ondertussen werk ik ook bij de slagerij in de Dekamarkt (supermarkt) in HHW.
Dus...mijn expertise gaat niet verder dan computers..auto's weet ik niet veel vanaf..maar als ik wat wil weten of hulp nodig heb dan post ik het wel op deze site.
Ondertussen werk ik ook bij de slagerij in de Dekamarkt (supermarkt) in HHW.
Dus...mijn expertise gaat niet verder dan computers..auto's weet ik niet veel vanaf..maar als ik wat wil weten of hulp nodig heb dan post ik het wel op deze site.
AX Plaisir 1.1i, 1991, standaard.
Ik studeer Technische Planologie in Groningen. Ik studeer af in de verkeersplanologie. Ik ben nu aan het beginnen aan de eindscriptie, dat zal gaan over "wonen en luchtverontreiniging langs de snelweg".
Ik heb een bijbaan bij een bedrijfje dat marketing dingen doet voor ICT gerichte bedrijven: Intel, Samsung, Lexmark, en meer. Best stoer werk zo af en toe!
Volgens mij kan ik daarmee verder niemand van dienst zijn. Misschien kan ik later als ik groot ben de max. snelheid enorm verruimen
Ik heb een bijbaan bij een bedrijfje dat marketing dingen doet voor ICT gerichte bedrijven: Intel, Samsung, Lexmark, en meer. Best stoer werk zo af en toe!
Volgens mij kan ik daarmee verder niemand van dienst zijn. Misschien kan ik later als ik groot ben de max. snelheid enorm verruimen
Misschien kun je dan ook wat verkeersdrempels weg laten halen, voor de verlaagde ax-rijders onder ons.Volgens mij kan ik daarmee verder niemand van dienst zijn. Misschien kan ik later als ik groot ben de max. snelheid enorm verruimen
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
-
citro-power
- AX Master